Hotel Links Edinburgh

We hebben een aantal aanbieders voor Links Edinburgh voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Links Edinburgh in het Nederlands

2008

Eenvoudig hotel aan de rand van de Meadows op ca 15 minuten lopen van de "Old Town". Personeel niet al te veel gezien, hielden zich meer in de naastgelegen pub op. Ze waren opzich wel behulpzaam.

Niet al te grote kamer, maar wel een ensuite badkamer. Douchecel erg krap, wel goed heet water. Iedere dag 2 dikke, schone handdoeken.

Schots ontbijt (zelf samen te stellen) wordt in de pubruimte geserveerd. De pub is een echte studentenpub, druk en lawaaierig. Het eten is niet bijzonder, maar wel goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Links Edinburgh in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Links Edinburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Links Edinburgh scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.