Hotel Jury's Inn Edinburgh

Hotel Jury's Inn Edinburgh
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Jury's Inn Edinburgh voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Jury's Inn Edinburgh in het Nederlands

Net hotel met goede locatie

Guido1985, 1-8-2012

Uitstekend vermaakt in en vanuit dit hotel. Mooie locatie met goed uitzicht op de stad. Overal vlakbij. Kamers netjes en van alle gemakken voorzien.

Prima basis voor Edinburgh

Lekkerbert, 29-8-2010

Prima ligging voor zowel Royal Mile als Princess Street. Ruime kamer, gewoon, maar netjes. Ontbij toereikend. Vriendelijke staf, gewoon een heel goede prijs/kwaliteit relatie.

Aanrader

John, 28-2-2010

Op zoek naar een goed hotel voor een goede prijs in Edinburgh? de Jury's Inn.

Maar hebben we er niet over te zeggen. Dat zou de boodschap alleen maar ontkrachten.

Nog een min-punt ?

Het hotel heeft geen eigen parkeergarage. De auto parkeer je daarom in de betaalde parkeergarage van het Waverly treinstation. Omdat je in het Jury's Inn verblijft, krijg je wel ( kaartje bij de receptie van het hotel inleveren ) 25% korting op de parkeerkosten

Prettig hotel en centraal gelegen.

Wilma, 3-5-2009

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. De vorige keer hadden we een kamer aan de voorkant. Het uitzicht was mooi, maar wel veel lawaai(verkeer en treinen). Nu hadden we een kamer aan de achterzijde. Het uitzicht was niet mooi, maar het was wel heerlijk rustig.Binnen drie minuten sta je op Princess street. Mooie schone, ruime kamer. Elke dag schone handdoeken en de thee en koffie weer netjes aangevuld.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was prima in orde. Toast, mini broodjes, witte bonen in tomatensaus, gebakken ei, roerei, bacon, bloedworst, rosti rondjes, gebakken tomaat, fruit, allerlei zoet broodbeleg en verschillende soorten cruesli en op verzoek maken ze warme havermoutpap voor je.

ideaal

wilma, 22-4-2009

Dit hotel ligt naast het station (leuk voor een dagje Glasgow). Je loopt de hal van het station door en je staat in Princess street.Nette kamers. Wij waren met 3 personen. Het derde bed was geen opklapbed, maar een goede 1-pers. Het ontbijt is prima en er is keus genoeg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een kluisje kun je bij de receptie krijgen en dit kost niets. Het is voor een lichte slaper wel aan te raden om oordoppen mee te nemen. ivm treinen en een drukke weg.We zijn in april 2008 naar dit hotel geweest en we gaan over 2 dagen weer.

Het hotel ligt superdicht bij het centrum

Wilma, 13-5-2008

Het hotel ligt superdicht bij het centrum. Wij hadden een mooi uitzicht en een ruime drie-persoonskamer. Voor de 3e persoon was er geen opklapbed, maar er stonden gewoon 3 goede bedden. Je hoort duidelijk het rumoer van de straat, dus voor de lichte slaper zijn een paar oordoppen aan te raden.Schone kamers. Je kunt koffie en thee zetten op de kamer. Via de receptie kun je je waardevolle spullen in een eigen kluisje leggen. Dit kost niets. Het eten in het hotel is prima. Bij het ontbijt is er voor elk wat wils. Het avondeten is goed, maar prijzig, zolas alles in Edinburgh. Vriendelijk personeel. Volgende keer kiezen wij weer voor dit hotel!

Perfect gelegen nabij stadscentrum, zowel Old- als New City. Vriendelijke baliemedewerkers. Goede voorzieningen op de ruime kamers.

De ligging van het hotel is geweldig

nicole, 12-8-2007

De ligging van het hotel is geweldig. Je bent in een mum van tijd in het centrum, en het ligt naast het station. De kamers zijn netjes en ruim. Het eten was zeer goed (vooral voor die prijs). De volgende keer zou ik er zo weer naartoe gaan!

De ligging is perfect, vlak naast het station en daarom ook midden tussen het winkelhart van Edinburgh en de Historische Princes street. Toen ik er was had ik nogal hinder van een lawaaierige cv {piepen en kraken), maar dat kan natuurlijk per kamer verschillen. Kamers niks bijzonders maar ook niet slecht. Goed ontbijdbufet. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Als ik nog eens in Edinburgh ben, zou ik zo weer in dit Hotel gaan logeren.

Ligging van het hotel erg centraal

loes, 21-12-2005

Ligging van het hotel erg centraal . Kamers netjes. Het hotel is bezig met een milieubeleid. Zodat in de winter het voor kan komen dan je moet vragen om de verwarming aan te doen. Dat is het enige minpunt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jury's Inn Edinburgh in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jury's Inn Edinburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jury's Inn Edinburgh scoort een 7.86 uit 10 op basis van 14 reviews.