Hotel Jury's Inn Edinburgh

Hotel Jury's Inn Edinburghstersterster

8.8Fantastisch

Schotland, Schotland, Edinburgh

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jury's Inn Edinburgh voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Jury's Inn Edinburgh

• 2018
    9martin wildschut16-11-2018

Fabtastische vakantie kom hier zeker terug.

Super Hotel met een prima service, eten fantastisch, prima ligging, vlak bij het centrum.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jolanda09-05-2018

Super locatie. Nabij station, old town, alles op loopafstand. Hotel niets op aan te merken. Ontbijtbuffet voldoende. Nog nooit zulke lekkere bedden meegemaakt in een hotel. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Guido198501-08-2012

Net hotel met goede locatie

Uitstekend vermaakt in en vanuit dit hotel. Mooie locatie met goed uitzicht op de stad. Overal vlakbij. Kamers netjes en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Lekkerbert29-08-2010

Prima basis voor Edinburgh

Prima ligging voor zowel Royal Mile als Princess Street. Ruime kamer, gewoon, maar netjes. Ontbij toereikend. Vriendelijke staf, gewoon een heel goede prijs/kwaliteit relatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8John28-02-2010

Aanrader

Op zoek naar een goed hotel voor een goede prijs in Edinburgh? de Jury's Inn. Maar hebben we er niet over te zeggen. Dat zou de boodschap alleen maar ontkrachten. Nog een min-punt ? Het hotel heeft geen eigen parkeergarage. De auto parkeer je daarom in de betaalde parkeergarage van het Waverly treinstation. Omdat je in het Jury's Inn verblijft, krijg je wel ( kaartje bij de receptie van het hotel inleveren ) 25% korting op de parkeerkosten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Wilma03-05-2009

Prettig hotel en centraal gelegen.

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. De vorige keer hadden we een kamer aan de voorkant. Het uitzicht was mooi, maar wel veel lawaai(verkeer en treinen). Nu hadden we een kamer aan de achterzijde. Het uitzicht was niet mooi, maar het was wel heerlijk rustig.Binnen drie minuten sta je op Princess street. Mooie schone, ruime kamer. Elke dag schone handdoeken en de thee en koffie weer netjes aangevuld.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was prima in orde. Toast, mini broodjes, witte bonen in tomatensaus, gebakken ei, roerei, bacon, bloedworst, rosti rondjes, gebakken tomaat, fruit, allerlei zoet broodbeleg en verschillende soorten cruesli en op verzoek maken ze warme havermoutpap voor je.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8wilma22-04-2009

ideaal

Dit hotel ligt naast het station (leuk voor een dagje Glasgow). Je loopt de hal van het station door en je staat in Princess street.Nette kamers. Wij waren met 3 personen. Het derde bed was geen opklapbed, maar een goede 1-pers. Het ontbijt is prima en er is keus genoeg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een kluisje kun je bij de receptie krijgen en dit kost niets. Het is voor een lichte slaper wel aan te raden om oordoppen mee te nemen. ivm treinen en een drukke weg.We zijn in april 2008 naar dit hotel geweest en we gaan over 2 dagen weer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 8Wilma13-05-2008

Het hotel ligt superdicht bij het centrum. Wij hadden een mooi uitzicht en een ruime drie-persoonskamer. Voor de 3e persoon was er geen opklapbed, maar er stonden gewoon 3 goede bedden. Je hoort duidelijk het rumoer van de straat, dus voor de lichte slaper zijn een paar oordoppen aan te raden.Schone kamers. Je kunt koffie en thee zetten op de kamer. Via de receptie kun je je waardevolle spullen in een eigen kluisje leggen. Dit kost niets. Het eten in het hotel is prima. Bij het ontbijt is er voor elk wat wils. Het avondeten is goed, maar prijzig, zolas alles in Edinburgh. Vriendelijk personeel. Volgende keer kiezen wij weer voor dit hotel!

Gereisd met familie in april 2006

• 7H. Steinbusch13-03-2008

Perfect gelegen nabij stadscentrum, zowel Old- als New City. Vriendelijke baliemedewerkers. Goede voorzieningen op de ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8nicole12-08-2007

De ligging van het hotel is geweldig. Je bent in een mum van tijd in het centrum, en het ligt naast het station. De kamers zijn netjes en ruim. Het eten was zeer goed (vooral voor die prijs). De volgende keer zou ik er zo weer naartoe gaan!

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Hotel Jury's Inn Edinburgh

0 vragen over Hotel Jury's Inn Edinburgh

Hotel Jury's Inn Edinburgh info

• Aantal sterrenstersterster
      • VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand5 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer