Hotel Ibis Edinburgh Centre South Bridge

Hotel Ibis Edinburgh Centre South Bridge

8.8Fantastisch

Schotland, Schotland, Edinburgh

Op vakantie geweest naar Ibis Edinburgh Centre South Bridge?

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Edinburgh Centre South Bridge voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Ibis Edinburgh Centre South Bridge

• 9Rob27-02-2017

Gewoon goed hotel, heerlijk in het centrum

Samen met mijn 80 jarige vader een weekend naar de Tattoo geweest. Online gereserveerd, daar aangekomen hadden ze een wijziging doorgevoerd naar een seniorenkamer voor twee personen. Fantastisch meegedacht en een top kamer. Uitzicht was deels op een zijmuur, maar daar kwamen we ook niet voor en dus geen probleem.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Caroline25-06-2016

Netjes en geweldige locatie!

Hotel was netjes en goede prijs-kwaliteitverhouding. Personeel was erg vriendelijk en sprak verstaanbaar (Schots) Engels ;) Fijne kamer met verrassend mooie badkamer, goede thee/koffiefaciliteit (met koekjes!) en eigenlijk alles wat je nodig hebt. Uitzicht was erg teleurstellend, maar de locatie in het centrum (heel vlakbij de hoofdstraat en het National Museum) maakte het helemaal goed!! Zeker een aanrader dus.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Jeannette01-05-2016

Helemaal top!

Ligging tov bezienswaardigheden, uitgaansmogelijkheden, centrum, e.d. is perfect. Kamers netjes en ruim genoeg, bedden zijn geweldig en ook een goed ontbijt. Ligt wel aan een drukke straat en omdat wij aan de verkeerde kant uit onze Nederlandse bus stapten was dat wel opletten geblazen.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Jef28-12-2014

Uitstekend voor een weekendtrip

Keurig, net en modern hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer en badkamer, alles wat je nodig hebt en keurig schoon. Prima plek voor een weekendtrip. Hotel ligt om de hoek van de Royal Mile en op loopafstand van het station (Waverley) en Princess Street (winkelcentrum). Ontbijt was uitstekend, ruime keuze, verse producten en inclusief een compleet (warm) Brits ontbijt. Openingstijden voor het ontbijt zijn ook zeer ruim. Je kunt dus altijd terecht in een mooie en comfortabele ontbijtruimte. Wij hadden een prima aanbieding, dus bij ons was prijs/kwaliteit uitstekend.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Bartho26-09-2014

Vlot hotel

Zéér centraal gelegen hotel in de Oude Stad van Edinburgh, de Royal Mile is ongeveer 3 minuten lopen vanuit dit (nog nieuwe) hotel. Ibis Centre South Bridge is een vlot en modern hotel. De kamer is erg praktisch ingericht en voldoet aan alle eisen. Wij tot onze verbazing een kamer met voorzieningen voor gehandicapten, zoals veel ruimte rondom het bed en een aangepaste badkamer. Alhoewel we niet gehandicapt zijn, hoopt ik niet dat we de indruk wekte gehandicapt te zijn... Het ontbijt buffet is royaal en wordt goed bijgevuld. Wij hebben dit hotel al geboekt toen het pas nét geopend was, vandaar dat we een redelijke prijs betalen. De prijs die men nu aangaf vond ik relatief hoog. Het hotel ligt dichtbij het centraal station en ook de leuke wijk 'New Town' is gemakkelijk per voet te bereiken.

Gereisd met partner in augustus 2014

0 tips over Hotel Ibis Edinburgh Centre South Bridge