Aparthotel Holyrood

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

16 reviews over Aparthotel Holyrood

• 9JaapT27-02-2017

Een rustig maar centraal gelegen, ruim appartement

Wij logeerden met z'n drieën in een Double Twin appartement: twee slaapkamers, een woonkamer met goed uitgeruste keuken en twee badkamers. Ruimte te over dus. Het appartement is ruim ingericht en redelijk onderhouden. Alleen het loodgieterswerk in de badkamers liet wat te wensen over (de stortbak en de ventilatie produceerden nogal wat vreemde geluiden en één van de wastafels liep nauwelijks door). Het hotel ligt middenin in een bouwblok; daardoor is het heel rustig. Toch hoef je maar 100 stappen te doen voor je door een van de vele poortjes het hart van toeristisch Edinburgh, de Royal Mile, op loopt. Aan de Royal Mile vind je diverse gelegenheden waar je kunt ontbijten, lunchen of dineren als je geen zin hebt om zelf je eten klaar te maken in het appartement. Wil je wel zelf koken, dan vind je ook op 100 stappen een Tesco Express waar je alle daarvoor essentiële boodschappen kunt doen. Het personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 6Fam. Groeneveld28-03-2010

goed verzorgd appartementenhotel vlakbij centrum

Dit appartementengebouw heeft geen mooie_ maar wel een zeer praktische ligging vlakbij het centrum. Ons appartement was comfortabel, praktisch, licht en modern ingericht. Het geheel was in goede staat en duidelijk nog vrij nieuw, ik betwijfel echter of alles over enige tijd nog voldoende zal zijn want naar mijn idee was de inrichting (bijvoorbeeld de badkamer en vooral de keuken) niet van goede kwaliteit. Ons appartement was opvallend ruim en we hadden een zeer prettig verblijf. De receptiemedewerkers kwamen niet professioneel/verzorgd over, maar daar hadden we los van het in_ en uitchecken verder ook niets van nodig.

In het gebouw is geen restaurant/ontbijtruimte wat in sommige aparthotels zeker wel het geval is (op loopafstand zijn er echter veel eetgelegenheden en je hebt in je appartement natuurlijk je eigen keuken).

Conclusie: mooi/goed appartement; als accomodatie voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!

Gereisd met partner in december 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Holyrood voor je op een rij gezet:

0 tips over Aparthotel Holyrood

0 vragen over Aparthotel Holyrood

Aparthotel Holyrood info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand5 km

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats