Hotel Holiday Inn Express Royal Mile ***

Hotel Holiday Inn Express Royal Mile ***

Hotel Holiday Inn Express Royal Mile
8,2

Weer vandaag8°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Royal Mile voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday Inn Express Royal Mile in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor een citytrip

Henk, 27-8-2013

Nette kamers, ontbijt niet overdadig maar ruim voldoende om je een goede basis voor de dag te geven. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Ligt op 10 minuten wandelen van de royal mile vlak bij theater, bioscoop enkele restaurants en supermarkt.

prima

Gea en Siska, 4-1-2011

prima hotel,goeie bedden,goed ontbijt vriendelijk personeel,rustige ligging en toch dichtbij het centrum.

we waren hier net voor kerst,het was niet heel erg druk ook niet in de ontbijtzaal haha.

kortom: ik zou het zo weer doen.

prima hotel in haartje centrum

jkham_1, 11-12-2010

Wel in haartje centrum (oude stad), maar heel rustig gelegen, totaal geen lawaai, prima slapen dus. Minpunt is dat je telkens naar de stad moet 'klimmen' wat zeker in de winter geen pretje is. Toen wij er waren lag veel sneeuw dat langzaam een ijsbaan werd. Maar als je niet in de winter naar Edinburg gaat is dat een prima hotel - centraal gelegen, heel schoon, vriendelijk personeel! Alleen jammer dat de keuze bij het ontbijt vrij beperkt is: cereals, plakken wit&bruin brood en croissants. ‘t Beleg bestaat vooral uit zoetigheid(o.a. Nutella) + iedere dag dezelfde worstjes en iets wat op roerei moet lijken, maar niet van echte eieren gemaakt was. Gelukkig veel keuze warme dranken: alle soorten koffie, warme chocola, melk en thee, prima te doen dus. Het hotel heeft geen restaurant en geen zwembad, in tegenstelling tot wat Booking vermeldt.

Tips voor bezoek in Edinburg behalve de Castle: Mary Kings Close (een aanrader), event. 'Royal Yacht Britania' - nu museum.

Centraal hotel

famwarmenhoven, 24-9-2010

Prima hotel 50 meter van royal mile goed ontbijt in kelder alles te lopen ook naar princess street Bezoekje royal yacht in haven is een leuk tochtje met bus start in zijstraat van hotel Genoeg restaurant om lekker de lokale gerechten te proeven.

En een dagtocht gedaan naar loch ness en schotse hooglanden was erg indrukwekkend

prima

Pat Meijer, 5-10-2009

Dit hotel ligt vlak om de hoek van de drukte, erg rustig dus. De kamer was in orde, schoon, met uitzicht op de zijstraat. De ontbijtzaal, in de kelder, zonder ramen, is vrij klein. Als het tegen zit moet je wachten tot je kan zitten. Ontbijtbuffet had alles wat je maar kunt bedenken, dik in orde. Prijs, kwaliteit zonder meer goed, ik had wel een aanbieding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Royal Mile in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Royal Mile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Royal Mile scoort een 8.17 uit 10 op basis van 5 reviews.