Hostel Euro Hostel Edinburgh Halls

Hostel
KinderhotelWeer vandaag7°6°
Hostel Euro Hostel Edinburgh Halls

We hebben een aantal aanbieders voor Euro Hostel Edinburgh Halls voor je op een rij gezet:

Laatste review

Centraal punt van onze reis

Larissa,
3-4-2013

Op jongerenreis was dit ons eerste hostel en laatste hostel. Van service of personeel hebben ze volgens mij amper gehoord. Wel zitten er écht heel veel diverse mensen in dit hostel.

Kamers zijn groot met zoveel mogelijk bedden erin. Ik kan me het nog herinneren dat het vooral veel trappen waren. Gezamenlijke woonkamer en een binnenplaats. Voor onze reis prima, veel gelachen maar zeker geen luxe

2 reviews over Hostel Euro Hostel Edinburgh Halls in het Nederlands

Centraal punt van onze reis

Larissa
3-4-2013

Eten was SLECHT

Patrick
19-6-2012

Het eten was een drama.

Er was te weinig, en het smaakte nergens naar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Euro Hostel Edinburgh Halls in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Euro Hostel Edinburgh Halls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.