Hotel Ellersly House

7,7

3 reviews over Hotel Ellersly House in het Nederlands

Aaardig hotel

Jasper, 16-5-2014

Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Het wil chique overkomen, maar dat lukt niet helemaal. Mijn kamer was echt aan vernieuwing toe, met als dieptepunt, de zeer lawaaiige verwarmingsbuizen, die ook nog eens veel hitte afgaven, terwijl ik de radiator uit had.

Eten was goed, zowel ontbijt (buffet) als diner.

Personeel over het algemeen vriendelijk, maar werd niet geheel efficiënt ingezet, zo kon het gebeuren dat er op een avond helemaal niemand was in de eetzaal, pas na 15 min. wachten kwam er iemand.

Kon ook gebeuren dat receptiemedewerkster de bar erbij deed, of de barmedewerkster je kamersleutel moest geven.

Op andere avonden zag het zwart van het personeel, liepen ze elkaar in de weg.

Heerlijke tuin om je biertje of koffie te drinken.

3 nachten doorgebracht, denk wel dat ik er weer zou verblijven, mits de kamers opgeknapt worden, de rest was eigenlijk wel ludiek

leuk weekend

Fam.Zoet, 28-9-2011

Klassiek hotel met wat gedateerde inrichting in rustige wijk.Wel sfeervol. Mooie tuin met zitjes.Kamer (executive) netjes met ruime badkamer. Engels ontbijt.Vriendelijk personeel.Met de bus, op 200 meter, binnen 10 minuten in het centrum. Edinburgh is een fraaie gezellige stad met veel historische gebouwen en stadsparken. Natuurlijk is de Royal Mile en Edinburgh Castle een must. Per auto een dagje de omgeving verkennen is een aanrader

prima voor een nacht

Francien, 9-5-2011

Een nacht geweest. Goede verbinding naar de luchthaven. Daar ging het ons om.

Aardig personeel, kamers een beetje oud, eenvoudige badkamer. Diner was goed, maar duur voor heel weinig eten.

Ontbijt was redelijk, maar geen buffet, we konden kiezen uit de kaart, dan werd het klaargemaakt en geserveerd aan tafel. Verder was er niet veel. Wat kleine bekertjes yogurt en wat fruit.

Aan drukke weg gelegen. Voor meer dan een nacht zouden wij dit hotel niet kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ellersly House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ellersly House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ellersly House scoort een 7.67 uit 10 op basis van 7 reviews.