Hotel Edinburgh City

Hotel Edinburgh City
7,4

Laatste review

Het hotel is gevestigd in een oud mooi pand in Old Town. Zeer vriendelijk personeel. De kachel in onze kamer stond op volle sterkte op het moment dat wij onze intrek namen. De knop van de kachel was helaas stuk. Maar dit werd dezelfde middag nog hersteld en de warmte met twee ventilatoren weg geblazen.

De receptiemedewerkers zijn ook zeer behulpzaam en vriendelijk richting mijn twee tienerdochters. De kamer was ruim en schoon, de bedden lagen heerlijk, de ligging is perfect voor een bezoek aan de stad. Alles is op loop-afstand.

5 reviews over Hotel Edinburgh City in het Nederlands

Zeer prettig hotel, ideaal gelegen!

Pauletta
3-5-2016

Een Knus Hotel met centrale ligging

Gonda
17-1-2016

Het eten in het restaurant is lekker en betaalbaar. Hotel ligt aan een drukke weg maar door de dubbele beglazing geen geluidsoverlast gehad. Bus 35 van het vliegveld stopt voor het hotel (enkeltje 1.50 pond gepast) duur rit 45 min. Hotel ligt lekker centraal alles is lopend te doen. Zeker de moeite waard is het schotse museum wat gratis toegankelijk is.

Prima stedentrip hotel

Yomina
8-4-2015

Wij hebben hier tijdens het Paasweekend drie nachten overnacht. Bij aankomst (9.45 uur) was er 1 kamer al klaar en mochten we daar de koffers al neerzetten. We hebben alle ochtenden ontbeten (8 pond). Heerlijk ontbijt waarbij je ook nog haggis, zalm, eieren en worst kan bestellen. We hebben ook een avond hier gegeten: 14,99 pond voor een prima drie-gangen menu. De medewerkers zijn allemaal erg aardig. De kamer was niet groot, maar voldeed prima. Wifi (gratis) op de kamer. Lekkere bedden, mooie badkamer. De burcht ligt op 10 minuten wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh City voor je op een rij gezet:

Rustig hotel met vriendelijke staf

maxinestam
12-1-2014

Hotel is gunstig gelegen, alles is goed te belopen vanaf het hotel. Wij konden helaas niet onze kamer in om de gewenste inchecktijd, wat erg jammer was. Ontbijt was duur, dus niet geprobeerd. Kamer werd goed opgeruimd. Een koelkast zou heel erg handig zijn geweest.

Goede douche, water niet uit de kraan drinken ivm chloor.

prima!

Lien
14-3-2010

Goed hotel bij het centrum van Edinburgh. Ongeveer 10 minuten lopen naar de Royal Mile. Ruime kamer en goed ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edinburgh City in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edinburgh City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.