Hostel Edinburgh Central Youth

Hostel
Hostel Edinburgh Central Youth
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh Central Youth voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hostel Edinburgh Central Youth in het Nederlands

Erg goed

Roy, 8-6-2015

Deze jeugdherberg is ons erg goed bevallen. Inchecken gebeurt erg efficient. De kamers zijn schoon en opgeruimd. Elke kamer heeft een wasbak, toilet en douchecabine, en afhankelijk van het aantal personen één of meerdere stapelbedden.

Ontbijt is aardig voor de prijs en voor schotse begrippen. Internet moet per uur betaald worden. Parkeren kan gratis in de straten iets verder van het hotel, of in de parkeergarages richting centrum. Lopen naar het centrum is ca. 10 minuten.

Edinburgh is prachtig.

P., 24-8-2011

Leuk hostel in Edinburgh.

Het eten was iets mindre, ben er een paar dagen misselijk van geweest.. Het werd zo op je bord gegooit en that's it.

De bedden lagen lekker alleen de kussens waren zo plat als een dubbeltje.

Omgeving prachtig!

Vooral Edinburgh Castle is een aanrader!

Een groene stad

Ann, 11-5-2011

We verbleven met onze groep in deze jeugdherberg, die op wandelafstand van het centrum ligt. Ze zijn hier super vriendelijk.

Edinburgh is een mooie stad, vol geschiedenis, maar met vooral ook heel veel groen. We hebben geluk, en kunnen nog kaarten op de kop tikken voor de Military Tattoo. Achteraf bleek het de laatste te zijn met het Schotse leger (1993).

Met recht 5 sterren

Nathalie, 22-7-2010

Een ontzettend mooi hostel, bijna meer een hostel als een hostel. Al op gemaakte bedden, douche en wc op de kamer, douches waren goed en warm!

Ontbijt was erg lekker, de keuken om zelf te koken was erg netjes.

Alles was eigenlijk heel netjes.

Enige minpunt: wij sliepen aan de kant van de weg.. en het is daar een lawaai! De kamer was ontzettend warm dus we hadden de ramen open, maar dat was niet te doen om dan te slapen. Toeterende, langsrijdende bussen en auto's, plaatselijke luidruchtige jeugd.. Dat was jammer.

Groot pluspunt: Ze hebben liften!! Ideaal!!

Aardig hostel, nabij het centrum

Anoniem, 12-4-2010

Aardig hostel, was ideaal voor onze (studie)reis. Nette kamers met een eigen douche en wc. Ontbijt was prima. Ook mogelijkheid tot lunchen in het hostel. In minder dan 10 min. lopen zit je midden in het centrum van Edingburgh!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Edinburgh Central Youth in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Edinburgh Central Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Edinburgh Central Youth scoort een 7.88 uit 10 op basis van 5 reviews.