Bed and Breakfast Duthus Lodge

5 reviews over Bed and Breakfast Duthus Lodge in het Nederlands

Prima B&B

Maarten
13-10-2011

Prima B&B, hoewel aan een drukke doorgaande weg, is daar binnen niets van te merken. Eigenaar is zeer vriendelijk, geeft graag advies en is zeer behulpzaam. Ontbijt is heerlijk, zou willen dat ik meer kon eten. Geheel is gemoedelijk; prettig dat onze (geladen) auto twee dagen veilig op het eigen terrein kon staan. In Edinburgh alles met de bus gedaan, kost weinig en stopt voor de deur. Volgende bezoek aan Edinburgh weten we al waar we gaan overnachten :) Top Murdo, we will come again

Prima B&B naast het centrum van Edinburgh

Fam van Dijk
26-6-2011

Goed verzorgd B&B voor een prima prijs. Mooi oud pand en eigen parkeerplaats.

Geweldig

nella51
24-1-2011

Een geweldige stek, vlak bij het centrum, mét eigen parkeerplaats.

Binnenkort gaan we weer, kan me nu al verheugen op het ontbijt.

Wederom fantastisch

Jos
23-12-2010

Heb hier afgelopen week wederom verbleven, kan niet anders zeggen dan dat de service nog steeds op een uitzonderlijk hoog nieveau ligt. Dit keer verbleef ik hier 4 nachten met mijn vrouw, werkelijk niets is de eigenaar Murdo zijn vrouw en thaise hulp te veel. Het ontbijt is nogsteed overvloedig, meestal kan je de lunch overslaan.

Kortom zoek je een B&B die net buiten het centrum ligt (10 minuten lopen), dan is dit nog steeds een aanrader.

Zeer goede B&B net buiten het centrum.

Jos van Wingerden
24-4-2010

Ik heb hier 2 nachten geslapen en kan niet anders zeggen dat dit een van de betere B&B is waar ik in Schotland geweest ben. Zeer goed ontbijt, relaxte eigenaar (houd van een neut) en voor de hondenliefhebbers: hebben een waanzinnige engelse bull, Brachan genaamd. Kortom goed vertoeven voor een redelijke prijs (GBP 30 P.p.p.n.)

We hebben een aantal aanbieders voor Duthus Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Duthus Lodge in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Duthus Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.