Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Hotel Dunstane House

We hebben een aantal aanbieders voor Dunstane House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dunstane House in het Nederlands

Zeer goed voor een kort verblijf in Edingburgh

Jozef
13-8-2013

Wij verbleven 4 dagen in dit hotel even buiten het centrum van de stad. Het hotel is gelegen aan een vrij drukke baan met veel busverkeer, maar dit zorgde niet voor geluidsoverlast in het hotel, dat door een tuin gescheiden is van de straat. Het busverkeer (een halte vlak aan het hotel) heeft ook voordelen want je raakt snel in het centrum en terug. Het personeel is heel gedienstig en wil het je zo aangenaam mogelijk maken. Ze geven je ook de nodige tips over oa het gebruik van de bus. De kamer zijn voldoende ruim met voldoende opbergmogelijkheden voor een kort verblijf. De mooi ingerichte kamers zijn ook goed onderhouden. De badkamer (enkel douche) is eveneens zeer proper. Onze kamer keek helaas uit op een dak. Er is geen lift in het hotel en dus kan een kamer op de tweede verdieping een probleem zijn voor mensen die minder goed te been zijn. Het ontbijtbuffet is lekker maar eerder beperkt. Je kan wel allerlei dingen bestellen van de kaart. Me maakten geen gebruik van het restaurant.

Gereisd Met partner in Fri Aug 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunstane House in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunstane House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.