Camping Drum Mohr

Camping Drum Mohr
8,6

3 tips over Camping Drum Mohr

Bert, 6-5-2015
Betaal de bus met gepast geld. Enkeltje kost £ 1.50 en een dag kaart £ 4.00 Golfbaan direct naast de camping. Royal Musselburg is een hele oude club.
Familie Joosten, 25-8-2014

Heerlijk gezwommen in de omgeving, zeker een aanrader.

Vergeet niet van te voren kaartjes te kopen om dingen te bezichtigen want in de rij staan kan heel lang duren.

Jociii, 20-1-2014

- Neem een zaklamp mee, want er zijn totaal geen straatlantaarns.

- Je hoeft geen wc papier mee te nemen, want dat hebben ze gewoon op de camping.

- Let op waar je uitstapt (Prestongrange museum dus), want het is ontzettend donker als je 's avond terug komt van Edinburgh en er geen straat lantaarns zijn.

- Neem je eigen dekens en kussens mee, want er ligt alleen een matras in de Octolodge.