Camping Drum Mohr

10 reviews over Camping Drum Mohr in het Nederlands

Goed uitgangspunt voor bezoek Edinburgh

Ben Terlinden
30-9-2017

Je wordt naar je plek begeleid, het zijn ruime plekken met naar keus een harde ondergrond. De bus naar Edinburgh vertrekt 5 minuten lopen van de camping. Is een verzorgde camping met een "warden" en een receptie waar de hoogst noodzakelijk dingen kunt kopen. Je kunt vooraf witte bolletjes bestellen, geen restaurant. Het strand, rotsachtig, ligt 10 minuten lopen van de camping. Het is feitelijk de monding van de rivier de Forth die in de Noordzee uitmondt. Winkels/restaurants in Prestonpans en Musselburgh.

Schitterende camping!

Bert
6-5-2015

Deze camping is sterk aan te bevelen. De ontvangst is meer dan uitstekend. Kleine campwinkel. Broodservice aanwezig. De vriendelijheid straalt van iedereen af. Wij logeerden in een Octolodge met 2 één persoone bedden. Wel wat smal de bedden. In de Hectolodge is een 2 persoons bed van 1.60 breed. Verder zijn deze lodges gelijk qua uitrusting. Op het terrein verder te huur 4 persoons Bothy's en 6 persoons chalets. Let op! Een aantal zijn uitgerust met een hot tube.

Prima plekje!

Familie Joosten
25-8-2014

Camping Drum Mohr is een mooie groene camping, erg klantvriendelijk en rustig.

Met de auto prima de omgeving verkennen, de bus richting Edinburgh was prima alleen jammer dat je om de 100 meter stopt voor een bushalte. Volgende keer gaan we met de auto......

Zeer nette camping! Echte aanrader!

Jociii
20-1-2014

Mooie nette camping met vriendelijk personeel. Wij hadden een Ocotolodge geboekt, waar het zelfs in de winter met alleen vloerverwarming toch warm kon zijn. Het sanitair is zeer schoon en de douches zijn gratis.

Op de camping ligt een winkeltje en speeltuin.

Op zo'n 400 meter lopen ligt naast het Prestongrange museum de bushalte. Een enkeltje met de bus naar Edinburgh kost 1,70 pond en een dag ticket 3,50 pond. (ze accepteren alleen muntgeld in de bus, briefgeld kunnen ze niet wisselen. Zelfs geen 5 pond!!).

Let op: bus 26 van Lothian buses gaat naar Princess street en ook weer terug.

Parkeren midden in Edinburgh kost 3 pond per uur (bij het St.James shopping centre). (In Glasgow en Inverness overigens 1,70 pond.) Met de bus duurt het ongeveer 35 minuten tot Princess Street.

De winkels zijn op bijna alle dagen tot 19:00 open. Primark tot 23:00.

4 Km verderop in Musselburgh ligt de Tesco die 24/7 open is + een hoop andere winkels + een Lidl.

Mooie camping

anne
18-1-2014

Op een schoolreis op deze camping gebivakkeerd. Mooie locatie buiten Edinburgh, maar de stad is met de bus (die vrij goedkoop is) goed te bereiken.

Leuke mensen op de camping (personeel) en de staanplekken zijn lekker groot. Top!

Wij hebben twee nachten overnacht op deze camping ivm bezoek aan Edinburgh. Wij zijn direct vanaf Harwich naar deze camping gereden, welke leuk gelegen lag met ruime plekken om de tent op te zetten. We bleken hier aangekomen echter een uitlaatsysteem te hebben dat doormidden lag... De campingmanager John heeft vervolgens diezelfde avond nog een van zijn connecties opgebeld, waardoor we de volgende ochtend bij een garagebedrijf terecht konden. Na een uur te hebben gewacht was onze auto weer vakantie-klaar voor een bedrag dat lager was dan waarvoor ik in nederland een losse uitlaat had kunnen kopen... Al met al een zeer gastvrije camping, mooi opgezet en zelfs trekkershutten voor het geval het regent en je niet de tent op wil zetten!

EEN MOOIE CAMPING

wouter en joke
5-9-2010

Om Edinburgh te bezoeken is deze camping een must

voor 1,20 p.p.enkele reis pak je de bus die vlakbij de camping stopt. Hoef je zelf niet te zoeken etc.

je kunt zelfs broodjes en eigengebakken croissants krijgen en dat is gauw zo goed dan het brood van de super wat niet echt te eten is

Drum Mohr is een uitstekende en rustig gelegen camping in een voorstadje van Edinburgh, Musselburgh. Van hieruit kan op een simpele wijze met de bus Edinburgh worden bezocht. Kosten voor een dagkaart 3 Pond! Camping heeft hard standings en gewone grasvelden. Grote plekken. Goed informatie van de eigenaar en familie over wat er allemaal te bezichtigen is. Kleine winkel met alles wat je nodig hebt. Op een kleine 10 minuten in Musselburgh een hele grote Tesco. Er is tegen kleine vergoeding WiFi. Camping wordt ook gebruikt door b.v. de ACSI voor de rondreis Schotland. Aan te bevelen te reserveren bij weekends met Bankholidays en gediurende Tattoo in Edinburgh in Augustus. Edinburgh is mooie stad met als hoogtepunt Edinburgh Castle en het Holyrood castle waar QE II regelmatig verblijft.

2007

fijne rustige camping om Edinburg te bezoeken we zijn erg vriendelijk ontvangen en zijn goed geinformeerd over alles in de omgeving van de camping ook zijn er lekker zelf gebakken broodjes te koop in de winkel

2006

Uitstekende camping met zeer vriendelijke eigenaar. Goede verbinding met bus naar centrum

edinburgh in de directe nabijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drum Mohr in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drum Mohr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.