Hotel Clarendon

9 reviews over Hotel Clarendon in het Nederlands

hotel Clarendon

M. van Pieterson
14-11-2009

hele leuke stad met veel oudheden en genog om te bezichtigen

Typisch Engels hotel, een dekbed kennen ze hier dus niet.

Het douchegordijn hangt vreemd over het bad gespannen, dus wanneer je douched gordijn zowat om je heen geslagen.

Bij ontbijt bestelling van de 6x, 4x de fout in gegaan.

Wel gratis WIFI in het hotel.

Ligging is erg goed, en kamer is wel netjes verder, maar zoals gezegt typisch Engels.

Prima ligging, centraal tov de bezienswaardigheden. Kamers aan voorzijde wel geluidsoverlast door uitgaanspubliek. Doordat het hotel uit verschillende gebouwen is opgebouwd veel gangetjes, trapjes en deuren, niet handig voor mensen die minder goed ter been zijn.

Onvriendelijk en onwillend personeel aan de receptie.

Ontbijt niet fantastisch, wel erg Brits (eieren, worstjes, bacon, bonen en toast). Geen kaas of yoghurt oid.

We hebben een aantal aanbieders voor Clarendon voor je op een rij gezet:

Prima service, ligt bijna direct aan princes street, bij het ontbijt geen broodjes alleen toast en echt engels ontbijt..

Een zeer gastvriendelijk hotel met aardig personeel en goede verzorging van de kamers.

De ligging in het centrum is fantastisch en alles is prima op loopafstand te bereiken.

Heel veel eetgelegenheden in de omgeving en goede verbindingen naar bv de dierentuin en het vliegveld.

De hotelbar is niet groot maar een prima gelegenheid om nog even voor het slapen gaan na te zitten.

Bescheiden 3-sterren hotel, prima ligging tov centrum, heel kleine kamers, geen last van geluid buiten, ook niet aan de voorkant, maar wel erg gehorig van binnen. Ontbijt is ok, maar de prijs is te duur voor hetgeen je krijgt, maar hotels in Edinburgh zijn duur.

Ruime kamers en fijne bedden in een hotel vlak naast de grote bezienswaardigheden. Je kunt alles op loopafstand doen.

Nadeel: parkeren alleen in openbare parkeergarage, dus prijzig.

Vriendelijk personeel bij de balie.

Aan voorkant geslapen (straatkant) geen lawaai door prima isolatie.

Ruime 2 pers. kamer, bed was wel kort.

Sanitair en kamer was goed verzorgd en schoon.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Alleen logies met ontbijt.

Loopafstand slechts 10 minuten tot de bezienswaardigheden.

Aanrader? absoluut, vooral geschikt voor weekendbezoek.

hotel vlakbij princess street en het kasteel; de airpot bus stopt voor de deur. 1 persoonskamer was klein maar wel van alle comfort voorzien (flat screen tv; kamer aan de achterkant, was lekker rustig, voorkant misschien te veel lawaai. Schots ontbijt met bonen en ei enz inbegrepen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

We hebben een aantal aanbieders voor Clarendon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarendon in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarendon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarendon scoort een 7.14 uit 10 op basis van 21 reviews.