Appartement Canon Court

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Appartement Canon Court

We hebben een aantal aanbieders voor Canon Court voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Canon Court in het Nederlands

2008

Goed ingerichte appartementen

Jacqueline
18-3-2008

Goed ingerichte appartementen.Aantal buslijnen richting centrum/old town stoppen voor de deur.Supermarkt ligt om de hoek,net als een paar take-aways (oa zeer goed indier!).

Waren zeer tevreden over de appartementen.Liggen alleen niet in centrum.je moet met de bus of taxi naar het centrum,dat is het enige nadeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Canon Court in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Canon Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.