Hostel Caledonian Backpackers

Met vrienden

Super centraal!

Monique
1-11-2009

Je zit echt supercentraal hier op de grens van het oude en nieuwe deel van Edinburgh. Ontbijt is niet bijzonder. Je kunt het beste een kamer aan de achterkant vragen want aan de straatkant is het erg rumoerig door het verkeer de hele nacht door. De bedden waren goed maar douches en toiletruimtes niet zo. Geen aparte ruimte bij de douche om je uit- en aan te kleden. De kluisjes op de kamer zijn ook aan vervanging toe. Service was goed en personeel heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Caledonian Backpackers in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Caledonian Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.