Hotel Cairn

Hotel Cairn
6,4

19 reviews over Hotel Cairn in het Nederlands

Eenvoudig hotel dichtbij het centrum

Mark en Aranka
7-1-2018

Het hotel is netjes en eenvoudig. Ligt aan de rand van Calton Hill en loopafstand van centrum. In een rustig straatje. Wij lagen in het soutterain. Wij hadden een kleiner bed dan onze zoons, maar alles netjes en ook een gerenoveerde badkamer. Strijkplank en bout aanwezig, tevens een leuke mand met waterkoker en koffie thee en choclademelk en flesjes water en chips en koekjes en chocolaatjes, wat elke dag werd bijgevuld!(zou wel in de prijs berekend zijn) maar je hoeft achteraf niet extra te betalen. Wij hadden het hotel zonder ontbijt, wat eenvoudig was. De mensen die er werkten waren vriendelijk. Er was een kleine loungeruimte waar je kon zitten, met een lekker open haardje.

vernieuwd

Bert
17-3-2015

Met een groep vrienden voor de derde keer dit hotel bezocht. Ondertussen is dit hotel aan het upgraden. Kamers zijn beter, prima bedden en dito douche.

Lekker centraal, vieze kamers

Aldo
16-12-2012

ligging is super, en het pand buiten ziet er goed uit, maar de kamer was super vies. Vloerbedekking was smerig en kussenslopen waren grauw en vies. De kamer was muf omdat er is geen raam open te krijgen was, deze zaten dicht geschoeft en hierdoor zat de schimmel echt in de hele badkamer. Ook de kit was overal beschimmelt en kapot. Kortom niet echt lekker voor 4 nachten.

Leuk hotel.

loes
23-4-2012

Wij hebben hier 6 nachten geslapen en dat is heel goed bevallen, let wel, dit was in 2005. Op loopafstand van Princessstreet, the Royal Mile, Edinburgh Castle, Weaverly station, kortom ons is het super bevallen. Personeel was heel vriendelijk, de kamer schoon en er is koffie en thee op de kamer.Met parkeren hebben wij geen ervaring, gaan altijd met het vliegtuig en nemen vanaf de luchthaven een taxi naar het hotel, waar we ook zijn.

Let wel: in augustus zijn de hotels een stuk duurder, dit komt door de Fringe en de Edinburgh Royal Military Tattoo, maar juist omn de taptoe live te zien hebben wij het er graag voor over.

Kleine kamertjes midden in de stad

wettum
25-8-2011

Een hotel dat primair mikt op Indiers en Chinezen. Wij hadden een piepkleine kamer, klein bed in een hoek tegen twee muren. Een nette badkamer maar wel schoon. Eenvoudig ontbijt op zijn schots, wel smakelijk.

Hotel heeft een prive-parkeerplaats a 15 euro/dag; anders parkeren in de buurt is vrijwel onmogelijk.

De ligging op 10 minuten lopen van het centrum is fantastisch.

kan er mee door

Fred en Nien
17-8-2010

Redelijk ver lopen vanaf de bus die vanaf het vliegveld rijdt. Bergje op, bergje af met de koffer(s). Vriendelijke receptioniste, de kamer viel wel tegen. Erg klein en gelegen nabij een afzuigsysteem(?) van de keuken waardoor er vele geuren en geluiden de kamer bereikten.

Hotel Cairn is een goed hotel als je Edinburgh wil zien en niet te ver van het centrum wil zitten. De kamers zijn goed, wat aan de oude kant enniet echt luxe, maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Je zit in een rustige straat en het centrum is op loopafstand. Voor de prijs is het een uitstekend hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Supermarkt en restaurants dichtbij. Bushalte op ongeveer 100 meter.

Eenvoudig hotel

Rene Hoeflaak
13-7-2010

Hotel ligt net buiten centrum in een rustige straat. Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt nogal karig. Een enkel stukje kaas en een beetje jam. Hotelbar niet echt gezellig. Hotel wordt geleid door Indiërs die er alles aan doen om je het pas geopende restaurant Classic, in de kelder, uit te laten proberen hetgeen aan te raden is. Lekker gegeten. Kamers zijn nogal klein en sober. Wel lekker rustig en donker. Stoffige vloerbedekking. Badkamer etc. prima. Prima hotel voor een paar nachten

Vergane Glorie

Sabien
17-11-2009

Het hotel is gunstig gelegen, maar daar is alles mee gezegd. De kamer die we hadden was klein, slecht schoongemaakt en slecht onderhouden. Dat was duidelijk te zien omdat er een relatief nieuwe badkamer in geplaatst was die ook vies was. Bed was smal en veerde diep door.

Op de website staat dat het een non-smoking hotel is, maar we konden duidelijk ruiken dat er in onze naastgelegen kamers gerookt werd.

Reasonable but not unique

Alex
25-6-2009

Convenient location 10-15 minutes walk from the main train station and main attractions also within walking distance; Friendly staff; Room fine for the price; breakfast reasonable although not massive portions or particularly different from any other hotel. Overall if you're just looking for somewhere to sleep this is a decent option, but if you want flair and individual touches you might want to look at other places.

We hebben een aantal aanbieders voor Cairn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cairn in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cairn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cairn scoort een 6.39 uit 10 op basis van 19 reviews.