Hotel Bonham

HotelWeer vandaag17°11°
Hotel Bonham
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bonham voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bonham in het Nederlands

Voor het bezoeken van de stad Edinburgh is dit een toplocatie/hotel. Het is een 4 sterren hotel dus wel in de duurdere prijsklasse. Op zo'n 5 minuten lopen van de hoofdstraat en bushalte naar vliegveld. In een rustige, statige straat. Geen geluidsoverlast in en om kamer. Kamers in Georgian pand heel stijlvol en aangepast aan de moderne tijd (o.m. flatscreen t.v.). Service bij check-in en van personeel heel geruisloos maar wel op en top. Prima ontbijt deels buffet en deels ter plekke bereid. Geboekt via touroperator (zowel hotel als vlucht). Vliegveld een half uur verwijderd en makkelijk te bereiken per shuttle bus (100) die iedere tien minuten rijdt. Absolute aanrader!

Uitstekend hotel vlakbij centrum in een rustige woonwijk. Grote luxe kamers. Zakelijke, maar prettige bediening. Het hotel is ademt een prettige sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonham in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonham scoort een 9.13 uit 10 op basis van 8 reviews.