Hotel Best Western Kings Manor

KinderhotelWeer vandaag15°10°
Hotel Best Western Kings Manor

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Kings Manor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Kings Manor in het Nederlands

Prima hotel met spa, vlakbij bushalte

Karel
28-7-2010

Erg prettig hotel, de bushalte naar het centrum van Edinburgh is om de hoek. Ook zit er een heerlijke spa/fitness bij, dus neem je zwembroek of sportkleding mee! Ook is de ASDA supermarkt om de hoek.

De kamers zijn nieuw en zijn ruim, het bed ligt heerlijk. Ik zou hier zo weer boeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Kings Manor in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Kings Manor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.