Hotel Ard Na Said

Hotel Ard Na Said

6.3Voldoende

Schotland, Schotland, Edinburgh

Op vakantie geweest naar Ard Na Said?

6.3Voldoende

3 reviews over Hotel Ard Na Said

• 7Linda08-05-2017

Schoon en verzorgd B & B

Een schitterend statig huis met verschillend ingerichte kamers. Er wordt echt zorg besteed aan kamers. Wij zaten op de beneden verdieping, en helaas 2 bijzonder grote felle tuinlampen schijnen s, nachts zo de kamer in, die mogen ze uit doen na 12 uur. Met bijna elke bus kan je van en naar het centrum, duurt ongeveer 8 minuten. De bussen rijden om de 5 minuten. De keuze van het ontbijt is karig, je hoeft niet met een hongergevoel het huis te verlaten maar er is weinig keus.

Gereisd met partner in april 2017

• 3magicaggie19-09-2011

slechte bedden, ontbijt zeer matig

Geboekt in februari, 2 koppels. 1 koppel had prima kamer op 1e verdieping, wijzelf hadden kamer beneden. Doorgezakt bed waar de veren doorheen staken lag op een houten ondergrond. 2 nachten niet geslapen. Na nacht 1 werd er een dekbedje op het bed gelegd. Dit hielp niets. Wij zouden de eersten zijn met een klacht...Pas na 2 nachten kregen we een andere kamer, terwijl de B+B niet vol was. Hier waren de bedden wel goed. Ontbijt moest vooraf ingevuld worden. Toast vergeten in te vullen ? Geen toast!!! Ze deden daar echt moeilijk over. Jus d'orange ( uit pak) was op het randje, melk was zurig op de 2e dag. Waarom de eieren zo smakeloos waren is mij een raadsel. Thee bij het ontbijt ? Dan geen kopje koffie na ( tenzij vooraf ingevuld). Overal briefjes met DO's en DON'Ts. Het leek wel een jeugdherberg. Absoluut geen 4 sterren waardig. Kamers waren wel brandschoon.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Bart & Anja30-08-2010

Zeer goede guesthouse om Edinburgh te ontdekken

Deze guesthouse is zeer mooi ingericht. Het ontbijt is verzorgd en lekker. De kamers zijn proper, ruim en aangenaam ingericht. De eigenaars zorgen voor een vriendelijke ontvangst. Er is parkeerruimte beschikbaar. Bushalte is vlakbij en de eenvoudigste manier om het centrum te bereiken. Wij moesten nooit langer dan 5 minuten wachten op een bus. Met eigen wagen naar centrum is niet aan te raden. Het is er veel te druk en parkeermogelijkheden zijn beperkt en betalend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Hotel Ard Na Said info