6,3

3 reviews over Hotel Ard Na Said in het Nederlands

Schoon en verzorgd B & B

Linda
8-5-2017

Een schitterend statig huis met verschillend ingerichte kamers. Er wordt echt zorg besteed aan kamers. Wij zaten op de beneden verdieping, en helaas 2 bijzonder grote felle tuinlampen schijnen s, nachts zo de kamer in, die mogen ze uit doen na 12 uur. Met bijna elke bus kan je van en naar het centrum, duurt ongeveer 8 minuten. De bussen rijden om de 5 minuten. De keuze van het ontbijt is karig, je hoeft niet met een hongergevoel het huis te verlaten maar er is weinig keus.

Gereisd Met partner in april 2017

slechte bedden, ontbijt zeer matig

magicaggie
19-9-2011

Geboekt in februari, 2 koppels. 1 koppel had prima kamer op 1e verdieping, wijzelf hadden kamer beneden. Doorgezakt bed waar de veren doorheen staken lag op een houten ondergrond. 2 nachten niet geslapen. Na nacht 1 werd er een dekbedje op het bed gelegd. Dit hielp niets. Wij zouden de eersten zijn met een klacht...Pas na 2 nachten kregen we een andere kamer, terwijl de B+B niet vol was. Hier waren de bedden wel goed. Ontbijt moest vooraf ingevuld worden. Toast vergeten in te vullen ? Geen toast!!! Ze deden daar echt moeilijk over. Jus d'orange ( uit pak) was op het randje, melk was zurig op de 2e dag. Waarom de eieren zo smakeloos waren is mij een raadsel. Thee bij het ontbijt ? Dan geen kopje koffie na ( tenzij vooraf ingevuld). Overal briefjes met DO's en DON'Ts. Het leek wel een jeugdherberg. Absoluut geen 4 sterren waardig. Kamers waren wel brandschoon.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Zeer goede guesthouse om Edinburgh te ontdekken

Bart & Anja
30-8-2010

Deze guesthouse is zeer mooi ingericht. Het ontbijt is verzorgd en lekker. De kamers zijn proper, ruim en aangenaam ingericht. De eigenaars zorgen voor een vriendelijke ontvangst. Er is parkeerruimte beschikbaar. Bushalte is vlakbij en de eenvoudigste manier om het centrum te bereiken. Wij moesten nooit langer dan 5 minuten wachten op een bus. Met eigen wagen naar centrum is niet aan te raden. Het is er veel te druk en parkeermogelijkheden zijn beperkt en betalend.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresPriestfield Road EH16 5HH(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ard Na Said in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ard Na Said zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.