Hotel Apex International

Hotel Apex Internationalsterstersterster

8.7Fantastisch

Schotland, Schotland, Edinburgh

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Apex International voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Apex International

• 9Carla Redegeld12-02-2017

Prima hotel op prima plek

Mooi centraal gelegen met uitzicht op het kasteel. Vriendelijk personeel en lekker gegeten in het restaurant. Prima groot bed, hele ruime badkamer met zowel een bad als een douche, schoon. Top

Gereisd met partner in januari 2017

• 7goetzee05-11-2013

Leuk hotel op een goede locatie

Het hotel is gelegen aan een gezellig pleintje met veel pubs, redelijk centraal in de stad. Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren prima, al was de badkamer niet in supergoede staat. Daarnaast sliepen we met 3 personen op een kamer en was alles gericht op 2 personen (zeepjes, flesjes drinken enz.), waarschijnlijk is er een derde bed bijgezet en is verder niet doorgedacht,

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Denise23-12-2012

Goede prijs kwaliteit verhouding

In old town gelegen met uitzicht op kasteel. Hotel modern en doet wat ongezellig aan. Kamers ruim en schoon. Gratis wifi. Bedden slecht. Allemaal kuilen in het matras door vering van matras. Pijnlijk. Ontbijt duur 10pond op voor niet heel uitgebreid ontbijt. Kwaliteit wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 10tiarahvw26-12-2011

Edinburgh is sparkling en Apex International ook.

geweldig goed en net hotel midden in het oude centrum en uitzicht op het kasteel. Voor ons waren 3 dagen veel te kort om alles te zien. Er was ook het christmas Festival gaande met heel veel gezelligheid en attractie's. Ook zeker een aanrader om mee te maken. Wij komen hier sowieso terug en als het kan in hetzelfde hotel.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Mark23-10-2011

Goed hotel, kleine kamer

Toegegeven, met z'n vieren is elke kamer al snel klein (ook al reizen we licht), maar deze kamer was krap bemeten. Net geen vier bij vier meter, met een badkamer van twee bij twee. Maar de kamer was verder van alle gemakken voorzien (föhn, flatscreen, strijkijzer, minibar, wifi, waterkoker met koffie), schoon en smaakvol ingericht. Bedden waren groot en stevig met lekker veel kussens en een dekbed. Uitstekend geslapen en uitstekend gegeten in het restaurant van het hotel, The Heights, met uitzicht op het kasteel. Ook het ontbijt was meer dan goed. Leuke bijkomstigheid was dat het ontbijt en het avondeten voor onze twee kinderen gratis was en dat ze zonder meerprijs op onze kamer mochten. Het zwembad was heerlijk; lekker om in het warme water te liggen terwijl je buiten de mensen door de koude regen ziet schuifelen. Al met al een zeer prettig hotel voor kinderen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bewaakt parkeren achter het hotel voor 8 pond per dag.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 10Ester30-05-2006

Slechts 1 nachtje hier geweest, maar we komen een volgende keer zeker weer terug! Goed uitgeruste kamers, mooi en modern qua uiterlijk. Super uitzicht op Edinburgh castle vanuit de kamer en vanuit de ontbijtzaal.

Tevens uitgerust met spa/zwembad, echter geen tijd gehad om dat uit te proberen.

Super

Gereisd in mei 2006

• 10Tom Vendrig02-03-2006

Het is een fantastisch hotel om in te verblijven!! De kamers zijn zeer compleet en zeer mooi en modern ingericht! Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant op de 5de verdieping wat een prachtig uitzicht beidt aan het Edinburgh Castle! Ook het avondeten is erg smakelijk! Er is keuze uit zeer goede wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer proffesioneel! Ik heb een heel erg prettig en leuk verblijf gehad in het hotel! Het is echt een aanrader!!!!!

Gereisd in maart 2006

2 tips over Hotel Apex International

• tiarahvw, 26-12-2011

Grayfraire's Bobby, Calton Hill, Christmas event, Royal mile, Saint Giles church, national Museum, Princess Street.

• Mark, 23-10-2011

The Heights; erg goed eten, niet alleen voor Schotse begrippen!

0 vragen over Hotel Apex International

Hotel Apex International info