Hotel Ailsa Craig Hotel

Hotel Ailsa Craig Hotel
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ailsa Craig Hotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ailsa Craig Hotel in het Nederlands

Authentiek

Mark
22-3-2014

Prima ligging aan het 'luxe' Royal Terrace, Calton Hill om de hoek. Kwartiertje lopen naar de oude stad maar dat is geen straf door deze levendige buurt. Onze familiekamer in de kelder was erg groot, fraaie badkamer en goede Wifi. Babybedje was nogal gammel, enige minpuntje. Personeel vriendelijk en behulpzaam, goed ontbijt, typisch Schots interieur. Prijs 200 euro voor 3 nachten met ontbijt is prima, Edinburgh is een vrij dure stad. Als je geen uitgebreide luxe zoekt maar een authentieke uitstraling dan is dit hotel een uitstekende uitvalsbasis voor een weekendje.

Goed standaard hotel

hansvanranst
7-3-2014

Goede ligging en gelegen in een aantrekkelijke straat. Vriendelijk personeel. Betaalde 47,50 euro/nacht (ma-do) gratis wifi en ontbijt inbegrepen dus prijs/kwaliteit OK. Kregen wel echter een kamer op -1 waar de wifi-verbinding niet uitstekend is. Ontbijt ok. Kamer: plus punten: ruime verzorgende badkamer en in de kamer koffie en thee faciliteiten. min punten: schimmel in de plafondhoek en het meest storende was geen gordijn voor het raam.

Prima

D
6-3-2012

Dit hotel ligt aan de rand van het centrum van Edinburgh, waardoor alles gemakkelijk te voet bereikbaar is en het 's nachts lekker rustig is op straat.

Het hotel is redelijk kleinschalig. De kamers zijn schoon en de inrichting is wat ouderwets (erg typisch voor hotels in de UK). De ramen bevatten enkelglas waardoor het in de winter nogal koud kan worden. Op aanvraag wordt er voor een extra electrische radiator in de kamer gezorgd (zonder extra kosten).

De badkamer is prima, al merk je het aan de waterdruk wanneer ook anderen warm water gebruiken. Ook was er slechts 1 boiler, waardoor er toen wij er waren niet voldoende warm water was voor alle kamers.

Het ontbijt is simpel, maar prima (o.a. keuze uit Scottish Breakfast, continental, cornflakes, etc).

Bij de ontbijtruimte is tevens een barretje, zodat er ook op andere tijden de mogelijkheid is nog een drankje te nuttigen.

Het personeel is erg vriendelijk en de balie is 24/7 bemand en er is gratis Wifi.

Kortom; een prima hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ailsa Craig Hotel in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ailsa Craig Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ailsa Craig Hotel scoort een 7.86 uit 10 op basis van 3 reviews.