Appartement Advocates

Appartement

1 review over Appartement Advocates in het Nederlands

Met vrienden

echt fantastisch en zeer centraal

willem
24-10-2010

mooi appartement met een verdieping waarvan de slaapkamers lager liggen en de woonkamer en keuken een verdieping hoger .

jammer van de ventilatoren aan de achterkant de dag en nacht draaien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Advocates in Edinburgh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Advocates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.