vakanties Edinburgh

Reviews over Edinburgh

Fabtastische vakantie kom hier zeker terug.

martin wildschut,
    16-11-2018

Super Hotel met een prima service, eten fantastisch, prima ligging, vlak bij het centrum.

Oud Engels sfeervol gastvrij hotel

Natascha Bastiaan,
    20-9-2018

Mooi oud Engels hotel. Erg gastvrij personeel. Mooie kamer en badkamer. Goed ontbijt met keuze uit continentaal en Schots ontbijt. Warm eten wordt op verzoek en naar eigen wens klaargemaakt. Ook het avondeten in het restaurant is prima en goed betaalbaar. De ligging van get hotel is heel centraal onder Calton hill en vlakbij het station. Mijn moeder en ik verbleven 5 dagen in het hotel en hebben het erg naar ons zin gehad.

Jolanda,
    9-5-2018

Super locatie. Nabij station, old town, alles op loopafstand. Hotel niets op aan te merken. Ontbijtbuffet voldoende. Nog nooit zulke lekkere bedden meegemaakt in een hotel. Echt een aanrader.

prima uitvalsbasis voor de stad

iels999,
    15-1-2018

Prima kamer, maar het bed wat aan de kleine kant (1.40 m breed). Het matras was ook minder comfortabel. De vering was voelbaar. Had een topmatras oid op gemogen. Badkamer voldoet en het water van de douche wordt echt heet.

Ontbijt is lekker.

Voor mensen die moeite hebben met traplopen is dit geen geschikte plek. Bij binnenkomst moet je al naar de 1e verdieping voor de receptie en alle kamers zijn op hoger gelegen verdiepingen. Zo zaten wij op de hoogste verdieping: 4e verdieping. En er is geen lift aanwezig.

Vanuit kamer "Castle" heb je vanuit het erker-raam een geweldig uitzicht op het Edinburgh Castle.

Het hotel is op "struikel-afstand" van Princess street gelegen. DE winkelstraat van Edinburgh. Kroegjes en barretjes voor een hapje en drankje zijn om de hoek in Rose street. Old Town is lopend uitstekend bereikbaar vanuit het hotel net zoals het centraal station waar ook de Airport-bus vertrekt en aankomt.

Tip: beklim Arthur's Seat. Een dode vulkaan waar je na een flinke klim een geweldig uitzicht over de stad en omgeving hebt.

Tip: neem bij fish & chips tentje "Clam Shell" de gefrituurde mars (Battered Marsbar). Niet te versmaden!

Goed uitgangspunt voor bezoek Edinburgh

Ben Terlinden,
    30-9-2017

Je wordt naar je plek begeleid, het zijn ruime plekken met naar keus een harde ondergrond. De bus naar Edinburgh vertrekt 5 minuten lopen van de camping. Is een verzorgde camping met een "warden" en een receptie waar de hoogst noodzakelijk dingen kunt kopen. Je kunt vooraf witte bolletjes bestellen, geen restaurant. Het strand, rotsachtig, ligt 10 minuten lopen van de camping. Het is feitelijk de monding van de rivier de Forth die in de Noordzee uitmondt. Winkels/restaurants in Prestonpans en Musselburgh.

Edinburgh scoort een 8,8 uit 10, op basis van 233 reviews