Edinburgh

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh voor je op een rij gezet:

vakanties Edinburgh

We hebben een aantal aanbieders voor Edinburgh voor je op een rij gezet:

Reviews over Edinburgh

Ik ga ieder jaar en heb er nog niet genoeg van

jacoba,
    7-4-2019

stel je open voor de mensen en hun gewoonten Het is een fantastisch land gastvrij,/ aardige mensen, rustig Het landschap is zeer wisselend ,de kusten zijn geweldig de eilanden geven je nog een eiland gevoel Culinair zijn ze niet sterk maar als je voor het land gaat neem je dat voor lief Schotland is fantastisch

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Fantastisch.

Lenie,
    6-4-2019

Edinburgh was onderdeel van een reis door de Schotse hooglanden. Het landschap was prachtig, ontzettend veel hele mooie en grote meren en Edinburgh heeft ons ook verrast. Veel historie, mooie oude gebouwen en kastelen. Bij de beoordeling in cijfers is het strand natuurlijk niet van toepassing.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Cultureel, historisch, Schots; kortom fantastisch.

Gerbrig van Brug,
    3-4-2019

Edinburgh is een bruisende stad met zeer veel historische en culturele uitstapjes, maar ook op het vlak van eten, drinken en uitgaan is er veel te doen. Hoewel augustus de maand van de midges (kleine steekvliegen) is, heb je daar in de hoofdstad weinig last van. Wat wel een nadeel is van de maand augustus en wellicht een voordeel voor anderen: in Edinburgh zijn maar liefst drie festivals tegelijkertijd. Enerzijds is het daardoor heel gezellig en er is echt genoeg te doen en te ondernemen. Anderzijds is het bezoeken van de burcht daardoor wel echt minder leuk. Door de vele bezoekers is het dringen geblazen voor de mooie oude vertrekken en dat is jammer. Sowieso is het centrum, de Royal Mile, wel erg druk. en toeristisch. Even daarbuiten is ook genoeg te doen, dus ga ook echt de buitenwijken in waar je een praatje kunt maken met de zeer vriendelijke Schotten. Absolute aanrader: ga ondergronds in Edinburgh naar de Underground Vaults.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zet op je verlanijstje: Fringe festival Edinburgh

J H,
    16-8-2018

Het Fringe festival dat de hele maand augustus plaatsvindt is ontzettend leuk om te bezoeken. Ontelbaar veel leuke (ook gratis) optredens van muziek, dans, theater en comedy. in kleinere en grotere gelegenheden en gewoon buiten op straat. Moet je een keer meegemaakt hebben.

Gereisd alleenreizend in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verrassend authentieke wereldstad Edinburgh

Kirsten,
    11-8-2018

Pittoreske wereldstad vol geschiedenis en theater. In augustus is het festivalmaand en is het drukker dan anders. Bovendien kom je er dan unicorns in alle kleuren van de regenboog tegen maar ook traditioneel geklede schotten. Leuk om te ontdekken waar alle verhalen van Harry Potter zijn geboren! Aanrader: Gost tour door Edinburgh!

Gereisd met partner in augustus 2018
Edinburgh scoort een 8,7 uit 10, op basis van 238 reviews