Camping Linwater Caravan Park

10 reviews over Camping Linwater Caravan Park in het Nederlands

Super vriendelijke eigenaresse!

Sharon
1-5-2016

De camping is rustig en heeft verschillende ruime plekken! Er zijn ook kleine schattige huisjes waar je in kunt verblijven. Het is een prima camping als je een rondreis maakt en een camping zoekt als je naar Edinbourgh wilt gaan. De eigenaresse is echt bijzonder vriendelijk!

Geweldige camping !

Han
5-8-2014

Goede staanplaatsen in grint. Fantastische gastvrouw Jean. Prima sanitair. Ook voor trein naar Glasgow via station Uphall.

Fantastische camping; vriendelijke ontvangst

nijkamp_jan
28-10-2013

Als je een camping zoekt met rust, vriendelijk personeel en schone toiletgebouwen dan kan ik je deze camping van harte aanbevelen.

De hartelijke ontvangst door de beheerster Jean was fantastisch. Mooie plekken. Een camping die het waard is om naar terug te keren.

Super!!

rex3
16-8-2011

Rustig gelegen camping met open veld. Weinig beschutting. Heeft een heel open karakter. Zowel gras als hard standing plaatsen. Allemaal met 16 amp stroom (handig als je de kachel aan wilt hebben). Sanitair super schoon, er wordt veel aandacht besteed aan het schoonmaken. Eigenaresse is erg aardig en behulpzaam. Goede locatie om Edinburgh te verkennen, helemaal met de P+R die vlakbij is. In een half uurtje (voor 1.30 pp enkele reis) sta je midden in Edinburgh. Ook handig als je naar de Royal Edingburgh Tattoo gaat. Camping waar ik zo weer naartoe zou gaan.

Zeer goede camping

Jan Leeuwarden
28-8-2010

Zeer vriendelijk welkom geheten. Ruime plaats om tent op te zetten. Velden en paden netjes onderhouden. Sanitair is nieuw en brandschoon. Gratis warme douche. Ligging dicht bij vele steden/bezienswaardigheden.

Beste camping waar we ooit op hebben gestaan.

Geweldige camping

Nelly
19-6-2010

Mooie, goed onderhouden camping zo'n 5 min. rijden van een Park+Ride naar Edinburgh. Ruime, verharde en grasplaatsen. Mooi en schoon sanitair. De gastvrouw is onvermoeibaar om het de gasten naar de zin te maken.

Af en toe wat hinder van het vliegveld, maar niet erg en 's nachts wordt er niet gevlogen. Een prima camping om Edinburgh, Glasgow, Stirling etc te bekijken.

Broodjes, melk en de (Engelse) krant kunnen besteld worden. In East Calder is een kleine supermarkt.

Fantastische camping

Dirk van der Tol
1-9-2009

We hadden een geweldige drie weken vakantie op de camping en verbleven er met plezier. Het is er vriendelijk, rustig en schoon met grote plaatsen om te staan. Jean is ontzettend behulpzaam en ze blijft lachen tijdens haar werk van de vroege ochtend tot laat in de avond. Toen onze tent beschadigd was door de harde wind heeft zij en haar jongens geholpen de tent te repareren zodat we onze vakantie voort konden zetten.

Fantastische camping

Dirk van der Tol
1-9-2009

2008

Super gastvrij

Heidy Burger
17-8-2008

Wat een gezellige camping, je hoeft maar te kikken en Jean staat voor je klaar, erg fijn dat het zo dicht bij Edinburgh ligt, en toch heb je er geen last van.Mooie ruime plekken, even veld, super.

2006

Mooie camping, erg schoon sanitair en Jean is een geweldige gastvrouw. Niets is haar teveel. Er is zelfs in de telefooncel een knop om 'snachts bij calamiteiten, haar te bellen.

De camping is goed te bereiken via de citybypass A720 bij Edinburg. In de zomer kun je gebruikmaken van Park+ride service, dat is je auto parkeren (gratis) en dan verder met de bus naar de stad. Zelfs 's nachts rijden er nachtbussen! Park+ridepark ligt bij het vliegveld en is ongeveer 15min. van de camping vandaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Linwater Caravan Park in East Calder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Linwater Caravan Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.