Reviews over East Calder

Super vriendelijke eigenaresse!

Sharon,
    1-5-2016

De camping is rustig en heeft verschillende ruime plekken! Er zijn ook kleine schattige huisjes waar je in kunt verblijven. Het is een prima camping als je een rondreis maakt en een camping zoekt als je naar Edinbourgh wilt gaan. De eigenaresse is echt bijzonder vriendelijk!

Geweldige camping !

Han,
    5-8-2014

Goede staanplaatsen in grint. Fantastische gastvrouw Jean. Prima sanitair. Ook voor trein naar Glasgow via station Uphall.

Fantastische camping; vriendelijke ontvangst

nijkamp_jan,
    28-10-2013

Als je een camping zoekt met rust, vriendelijk personeel en schone toiletgebouwen dan kan ik je deze camping van harte aanbevelen.

De hartelijke ontvangst door de beheerster Jean was fantastisch. Mooie plekken. Een camping die het waard is om naar terug te keren.

Perfecte bed en breakfast! SUPER!! A+++

JHvD,
    25-7-2013

Deze B&B heeft inmiddels terecht meerdere prijzen gewonnen.

Zeer vriendelijke gastgevers, perfect verzorgde kamers (6) en uitgebreide ontbijtmogelijkheden.

Super!!

rex3,
    16-8-2011

Rustig gelegen camping met open veld. Weinig beschutting. Heeft een heel open karakter. Zowel gras als hard standing plaatsen. Allemaal met 16 amp stroom (handig als je de kachel aan wilt hebben). Sanitair super schoon, er wordt veel aandacht besteed aan het schoonmaken. Eigenaresse is erg aardig en behulpzaam. Goede locatie om Edinburgh te verkennen, helemaal met de P+R die vlakbij is. In een half uurtje (voor 1.30 pp enkele reis) sta je midden in Edinburgh. Ook handig als je naar de Royal Edingburgh Tattoo gaat. Camping waar ik zo weer naartoe zou gaan.