Bed and Breakfast Garragh Mhor

1 review over Bed and Breakfast Garragh Mhor in het Nederlands

Beste B&B ever!

X. van der Knaap
14-9-2009

Algemeen: Eigenaresse Trish runt deze B&B met liefde, en dat merk je in alles. Het was de beste B&B waar wij ooit waren.

Ligging: Op loopafstand van pub en haventje. Aan achterzijde zicht op berg.

Kamers: Supernetjes, heel schoon. Fris linnengoed. Kleuren linnengoed, behang, tegels en raambekleding helemaal op elkaar afgestemd.

Ontbijt: Heel erg uitgebreid schots ontbijt. Vers fruit. Yoghurtjes op ijs. Prima verzorgd en lekker.

Service: Ongekend. Bij aankomst (in regen...) stond eigenaresse ons buiten (!) op te wachten om ons welkom te heten. Vervolgens zo'n vriendelijk ontvangst met koffie, thee en koekjes. Uitleg over waar we waren, wat de mogelijkheden waren. Wij moesten bellen over juiste tijd boottocht, maar mobiel geen bereik. No problem: Trish nam contact op met eigenaar boot. Natgeregende spijkerbroek. No problem: Trish deed ze even in de droger. We wilden nog ergens eten. No problem: Trish reserveerde een tafeltje. We wilden vroeg op pad. No problem: vroeg ontbijt.

AANRADER!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Garragh Mhor in Easdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Garragh Mhor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Garragh Mhor scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.