Reviews over Easdale

Beste B&B ever!

X. van der Knaap,
    14-9-2009

Algemeen: Eigenaresse Trish runt deze B&B met liefde, en dat merk je in alles. Het was de beste B&B waar wij ooit waren.

Ligging: Op loopafstand van pub en haventje. Aan achterzijde zicht op berg.

Kamers: Supernetjes, heel schoon. Fris linnengoed. Kleuren linnengoed, behang, tegels en raambekleding helemaal op elkaar afgestemd.

Ontbijt: Heel erg uitgebreid schots ontbijt. Vers fruit. Yoghurtjes op ijs. Prima verzorgd en lekker.

Service: Ongekend. Bij aankomst (in regen...) stond eigenaresse ons buiten (!) op te wachten om ons welkom te heten. Vervolgens zo'n vriendelijk ontvangst met koffie, thee en koekjes. Uitleg over waar we waren, wat de mogelijkheden waren. Wij moesten bellen over juiste tijd boottocht, maar mobiel geen bereik. No problem: Trish nam contact op met eigenaar boot. Natgeregende spijkerbroek. No problem: Trish deed ze even in de droger. We wilden nog ergens eten. No problem: Trish reserveerde een tafeltje. We wilden vroeg op pad. No problem: vroeg ontbijt.

AANRADER!!

Easdale scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews