Camping Sango Sands

5 reviews over Camping Sango Sands in het Nederlands

Trekkerscamping

Jessica
11-8-2017

Trekkerscamping als je op doorreis bent door Noord-schotland.

Ruime plaatsen met een schitterende ligging. Uitzicht over de kliffen en de zee is werkelijk adembenemend. Smoo-Cave is hier 5 minuten rijden vandaan. Wandelen kun je ook prima in deze omgeving.

Spar is op loopafstand van de receptie en er is ook een lokale bar.

Douches zijn ronduit smerig, wij hebben hier even overgeslagen...

Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt en zijn niet altijd even schoon.

Oude reviews (archief)

mooi!

Egberdien
15-8-2013

Er is hier niet veel, behalve wind. Dat is er dan ook erg veel. Het kan vanuit alle richtingen waaien en altijd hard. De camping ligt prachtig bovenaan een klif met uitzicht op een mooi strand. Een deel daarvan is alleen bereikbaar via een steil pad.

Sanitair op de camping is redelijk, douches in een aparte ruimte zonder wc's en zonder bankje. Supermarkt vlakbij, ook een bar en restaurant met heerlijk eten.

Camping aan een klif

Koen
10-8-2008

Schitterende camping direct aan een klif met een zandstrand. In de buurt een dorpswinkel, VVV en direct naast de camping een bar en eetgelegenheid. Schitterende plaats direct aan de klif (Zie foto). Dagje naar Cape Wrath, wel aardig maar niet spectucalair.

Een week op deze camping gestaan, in een woord geweldig!!

Prachtige natuur, mooie ruime plaatsen, aardige beheerder, geweldig uitzicht, winkel en pub op loopafstand, veel te doen in de omgeving(als je tenminste van natuur houdt).Kortom een geweldige plek.

Voor de tent en op loopafstand dolfijnen, otters, zeehonden en papagaaiduikers! Tel daarbij op de vriendelijke locals en je wil hier eigenlijk niet meer weg!

Ellen en Piet 1-8-07

Prachtig gelegen camping aan de zee

Peer Heesterbeek
14-9-2005

Prachtig gelegen camping aan de zee.

Restaurant en pub naast de camping.

kortom: toppertje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sango Sands in Durness, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sango Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sango Sands scoort een 7.64 uit 10 op basis van 5 reviews.