Chalet Hunters Quay Holiday Village

8 reviews over Chalet Hunters Quay Holiday Village in het Nederlands

geweldige camping

frenol300
9-11-2012

We zaten in een lodge, een houten huisje, erg mooi gelegen in het park.

De wandeling naar bijv. zwembad /hoofdgebouw was ondanks het heuvelachtige aangenaam.

Personeel is bevriendelijk en behulpzaam. Leuk handig winkeltje. Het restaurant Hunter's grill niet duur en goed te eten. Zwembad goed, de amusementsruimte met bijvoorbeeld pool tafel goed.

Ook het aangeboden amusement, (extra betaling deels) was erg goed . Onze kinderen (12 en 14 ) hebbengenoten van het lasercombat en snorkelen. IN het huisje goede t.v. en dvd en in het hoofdgebouw goede wifi verbinding.

BIj het zwembad (toegankelijk via het zwembad) natte en droge sauna. Het bubbelbad erg lekker en voor de volwassenen: niet toegankelijk voor 16 jaar of jonger.

Mooie camping om over te wandelen, typsich engels met alle caravans op een rijtje,

Makkelijk en lekker in de bossen te wandelen en in de omgeving ook vertier .

groot vakantie park

fam van kollenburg
25-8-2011

leuk park maar erg veel sta caravans

bedden veel te kort en niet schoon ruiken naar urine

zeker de stapel bedden waren niet fris

ook was het huisje niet schoon

mooi eiland alleen dunoon ligt niet centraal voor schotland te gaan verkennen

Te korte bedden

Anne
30-10-2010

Prima vakantiehuisje, mooie liggen aan de rand van het park tegen het bos. Fantastische omgeving. Let wel op dat je vaak met de veerboot over moet, en dat is toch wel prijzig (20 pond voor auto + gezin). Kwamen er pas later achter dat de receptie kortingskaarten verkoopt.

Wel een groot nadeel: het tweepersoonsbed is veel te klein, zowel in de breedte maar met name in de lengte. Wij zijn zelf van gemiddelde lengte, maar we konden niet languit liggen, dan lagen je voeten buiten bed. Tevens was het dekbed te kort. In oktober wordt dat toch wel koud.

Zeer mooie plek

Tom Mazzei
21-7-2010

We hadden een vakantiehuisje in het park.

Het huisje was zeer rustig en prachtig gelegen met een erg schitterend zicht op de baai (Holy Loch).

Het is eigen aan schotland en ook aan de omgeving van Dunoon, het zicht is er magnifiek. Het zijn er de uitlopers van de Highlands.

Op het park zelf is een gezellige bar waar we veel plezier hebben gehad met de ander parkgasten. Er is een brasserie met een middelmatige keuze aan eten. Het is wel te doen, maar je kan beter naar het centrum van Dunoon gaan waar veel betere plekjes zijn om uit te eten alsook leuke pubs.

Het centrum van de highlands niggen niet direct in de omgeving, maar loch lomond en Glasglow liggen allebij op ongeveer 1 a 2 uur. (tis een groter land dan Belgie of Nederland hé)

2008

Wij zaten in een stacaravan en deze was erg netjes

Mark en Marjolein
3-7-2008

Wij zaten in een stacaravan en deze was erg netjes. Tevens van alle gemakken voorzien. Helaas lag alleen het bed niet lekker, je voelde alle veren in je lichaam prikken.

Dit mocht echter de vakantiepret niet drukken. Het park ligt in een mooie omgeving en is erg netjes onderhouden. Afstanden naar beroemde bezienswaardigheden zijn alleen wel erg lang (4 uur rijden naar Loch Ness!). Dit is voor ons de reden om de volgende keer een andere accommodatie uit te zoeken, want we gaan zeker nog een keer terug naar het mooie Schotland!

2007

Mooi groot park, wel erg veel saaie mobilhomes (echt engels). Niet alle huisjes hebben een mooi uitzicht op de baai. Huisjes zijn wel goed, mooi ruim. Mooi zwembad, verder weinig vertier op het park. Het eten in het restaurant was niet om te eten, duurde ook erg lang. Omgeving is werkelijk schitterend. We gaan nog wel een keer terug maar naar een ander verblijf.

leuke ruime lodges

monica van elst
    6-5-2007

leuke ruime lodges. toen wij er waren was het erg rustig, weet niet hoe het in hoogseizoen is. bedden al opgemaakt!!! hele mooie omgeving, erg van de rust en natuur genoten. we hadden geluk met de de hele week zon en strakblauwe lucht :-) vriendelijke mensen. was onze eerste maar zeker niet de laatste keer in schotland!

2006

mooi opgezet vakantiepark

M.Kist
    26-8-2006

mooi opgezet vakantiepark. Mooie omgeving en veel wandelgebied.

Huisjes zijn schoon en voorzien van beddengoed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Hunters Quay Holiday Village in Dunoon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Hunters Quay Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.