Hotel Royal Dunkeld

Kleine hotelsWeer vandaag15°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Dunkeld voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royal Dunkeld in het Nederlands

Prettig verblijf

Maarten
8-10-2011

Dit hotel ligt aan een doorgaande weg, maar wel rustig. Ligt in het plaatsje Dunkeld waardoor alles op loopafstrand is, het heeft een ruime parkeerplaats achter het hotel.

Het hotel is wat gedateerd, maar past wel heel goed in wat je in Schotland kan verwachten. De kamers zijn netjes, maar ook iets gedateerd.

Personeel is vriendelijk en service was prima. Prettig hotel om kort te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Dunkeld in Dunkeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Dunkeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.