Reviews over Dunkeld

als je de weg er naartoe aandurft...

Pascale ,
    21-8-2012

We waren gewaarschuwd dat de weg naar de B&B langs een bosweg ging maar het kostte ons toch enige tijd om er te geraken. Met een huurwagen en een stuur aan de "verkeerde" kant, werd het een hobbelige ervaring die we niet snel zullen vergeten ;-)

Het welkom was hartelijk en de kamers zijn ruim. Iedere kamer had een plateau staan met wat whisky of porto, thee en een koekje. Iedere kamer heeft zijn eigen badkamer, op de kamer zelf of in de hall. Ontbijten doe je in de keuken, terwijl de Marjorie Ann alles voor je bakt Misschien niet de omgeving waar ik 14 dagen wil logeren (is me net iets te rustig!) maar op een rondrit door Schotland wel een aanrader. En de hertjes en de pauwen, die 's morgens bij ons vertrek toch nog eens kwamen piepen, maakten het plaatje compleet

Echt Schots hotel.

Roos,
    13-8-2012

Rondreis met groep v. 2 tot 12 juli 2012. 1 Overnachting. 3 etages met lift met ijzeren hekwerk. Alle kamers zijn anders. Wij hadden een grote kamer, maar kleine badkamer. Goed 3-gangen keuze diner en ontbijtbuffet. De eigenaresse zwaait persoonlijk de gasten uit.

Ouderwets, goed hotel

N. Terlouw,
    5-6-2012

1 dag geweest, wat oudere eigenaresse die heel streng kan kijken, maar dat is allemaal gein, prima stoofpot rundvlees gegeten, kamer netjes, prima ontbijt, wat wil je nog meer

Prettig verblijf

Maarten,
    8-10-2011

Dit hotel ligt aan een doorgaande weg, maar wel rustig. Ligt in het plaatsje Dunkeld waardoor alles op loopafstrand is, het heeft een ruime parkeerplaats achter het hotel.

Het hotel is wat gedateerd, maar past wel heel goed in wat je in Schotland kan verwachten. De kamers zijn netjes, maar ook iets gedateerd.

Personeel is vriendelijk en service was prima. Prettig hotel om kort te verblijven.

Dunkeld scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews