Hotel Pitbauchlie House

We hebben een aantal aanbieders voor Pitbauchlie House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pitbauchlie House in het Nederlands

Aangenaam hotel

michellebon68
6-7-2011

Een rustig gelegen hotel, prima onderhouden, met een fijne grote tuin, goede service, goed restaurant.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Mooi klein familiehotel

mevr/ Smulders v,d, Velden
2-10-2009

Hotel Pitbauchlie House in Dunfermline wordt door 1 familie gerund. Het ligt in de buurt van Edinburgh. Er is geen lift aanwezig, maar het personeel is heel behulpzaam.

Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pitbauchlie House in Dunfermline, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pitbauchlie House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.