Hotel Winnock

• Kinderopvang

84 reviews over Hotel Winnock

• 2018
    8Henk Kiel01-09-2018

Oud, sfeervol en vooral heel erg Schots!

Oud, maar zeer sfeervol hotel met stuk voor stuk zeer behulpzame mensen. De een wat onhandiger als de ander, maar altijd met goede bedoelingen. Ontbijt geweldig, alleen op de zondag was er waarschijnlijk wat onervaren personeel, want we werden constant vergeten, maar dat valt in het niet bij alle andere dagen, waarbij de service op en top was en het eten is werkelijk geweldig. Ok, kamers niet de schoonste, douches mogen wel opgeknapt worden en de bedden wel iets langer. maar jongens, we zijn op vakantie en dan is er altijd wel wat, maar je moet wel een ontzettende zeurdoos zijn als dit soort problemen je verblijf bepaalt. Geen enkele klacht kan op tegen de geweldige Schotse sfeer die het hotel en de mensen uitstralen. Bovendien werden we op de avond van aankomst getrakteerd op een uurlang optreden van de plaatselijke doedelzakvereniging. Dan moet je nog beginnen aan de prachtige rondreis door de Highlands. wat wil je nog meer?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Ria Visser16-06-2018

Nooit meer!

Van buiten een “plaatje” maar van binnen een zooitje met vieze kamers die zeker aan renovatie toe zijn. Een doolhof van gangen en trappen. Eten was goed, personeel liep soms met zes man achter elkaar te rennen, i.p.v. een dienblad te nemen, liep ieder persoon met 1blaadje. De meeste onvriendelijk. Gelukkig maar voor twee nachten. Maar hier hopen we nooit meer te hoeven overnachten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Sansan02-05-2018

Mooie omgeving en prima hotel

Super leuk hotel uit 1700 in een mooie omgeving. Eten in het hotel was prima. Persoonlijk vonden wij het eten in de pub vh hotel lekkerder en gezelliger. Personeel is vriendelijk. Mooie wandelingen in Queen Elizabeth Forrest park gemaakt, kun je ook doorheen rijden met de auto (3 lochs drive in Aberfoyle). Het wool centre in Aberfoyle klinkt leuker dan het is. Stirling Castle en William Wallace monument zijn ook leuk om naar toe te gaan

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

8Mitchell26-10-2017

Erg goed

Gastvrij verblijf, rustig goed ontbijt,lekker eten bij de naast gelegen pub the Clahan Inn Goede uitvalsbasis voor de Loch Lomaond en the Trossachs

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6J en J13-06-2017

Dit is helaas niet meer van deze tijd.

eten wel goed. maar een fijne douche en toilet die gewoon spoelt, ramen die dicht of open kunnen dat Moet toch wel kunnen dat mag niet te veel gevraagd zijn.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Renske20-05-2017

Oud en toe aan een opknapbeurt

Krakende gangen, muf met versleten tapijt en kapotte stootlijsten op de trappen. Familiekamer met 2-persoonsbed, 1-persoonsbed en een slaapbank met een zeer dun matrasje. De schimmel stond op de raamkozijnen. Droge broodjes en croissantjes bij het ontbijt. De tweede ochtend was er nog maar 1 soort jam. Het personeel tijdens het ontbijt was niet altijd even vriendelijk, vooral 1 dame.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Ellen22-03-2017

Mooi schots hotel

Leuk hotel, goede service. Wel veel grote groepen hier i.v.m. busreizen. Maar die eten in een aparte zaal, dus restaurant is alleen voor de reguliere hotelgasten. Goede keuken, leuke en gezellige bar waar de heren van de bediening in schotse kilt lopen.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7Fleur Lahuis20-11-2016

Leuk oubollig hotel met karakter

Hotel Winnock is leuk als je van oud en beetje oubollig houdt. Het hotel is oud. Ja, dat is te zien en dat vonden wij dus de charme ervan. Mag dat ook met zo'n oud hotel? Als ik luxe wil dan boek ik wel een ander hotel. Dus dat er een beetje schimmel in de badkamer of bij de ramen zit kan ik niet mee zitten. De kamer (niet gerenoveerde) is ruim. Bedden zijn hard, dat is jammer. Ontbijt is wat saai maar verder prima. Personeel is vriendelijk. De open haarden lijken dag en nacht te branden, heerlijk. Wij vonden het een prima hotel, zeuren kan altijd maar bekijk het zoals het is, dan heb je voor weinig gewoon een karaktervolle slaapplek en een ontbijt. Wij zouden er zonder problemen gerust nog een keer terugkomen. Ook ondanks dat er niet veel waterdruk was enz. De kneuterigheid en niet te vergeten, de omgeving, maakt veel goed. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in november 2016

• 3richard11-10-2016

Vreselijk, nooit meer

Via touroperator een arrangement maar wat een drama, 2 overnachtingen geboekt en bij binnenkomst in de hotelkamer lagen de vieze zakdoeken van de vorige gasten nog op de grond. De volgende dag hadden ze de bedden wel opgemaakt maar de zakdoeken gewoon op de grond laten liggen. Bedden zijn de slechtste ooit, dan zijn de bedden aan boord van de overtochtboot nog beter. Personeel is totaal niet capabel en/of geïnteresseerd in de gasten, ze weten totaal niet uit te serveren, vullen de glazen wijn letterlijk tot de rand, tijdens het eten anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten,enz enz. Het eten zelf is wel van een goede kwaliteit. De bar in het hotel is totaal vervallen waarbij het lagere zitgedeelte nog het best met een wachthokje van de tram te vergelijken is.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 5W25-09-2016

De slechtste hotelkamer ooit voor ons

De kamer was erg klein en het bed nog kleiner. De kamer is aan een grote renovatiebeurt toe. Rondom het bed heb je 40 cm ruimte om uit het bed te stappen. Verlichting deels stuk. Schimmel in de douche. De kamers zijn erg gehorig. Positief was de kwaliteit van het eten, maar de bediening was ongeorganiseerd alhoewel het personeel wel vriendelijk was. Er was gratis wifi!

Gereisd met partner in september 2016

• WinkelsCadeauwinkel
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinRookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden