Reviews over Drymen

Mooie ligging om de natuur te verkennen

mirjam
    1-9-2015

Falkirk-wiel. Scheepslift waar je evt ook zelf met een rondvaartboot in kan. Heel kinder speelpark eromheen, leuk om te zien. Kan je wel een dag met de kids vertoeven.

Sfeervol dorpje

Bartho
    25-9-2014

Klein sfeervol dorpje, vlakbij Loch Lomond. Ondanks de vele accommodaties in het dorp, oogt het nog redelijk authentiek. Er is een leuke pub, midden in het dorp, met prima ''pubfood"

Drymen is een van de stops op de West-Highland Way, een lange afstandswandelroute. Daardoor verblijven er veel wandelaars. Maar voor een korte trip kun je naar Balmaha aan Loch Lomond en met een bootje naar het onbewoonde eilandje Inchcailloch of heerlijk wandelen in de buurt van Aberfoyle (prima aangegeven wandelroutes) of naar Loch Katrine en dan varen met het stoomschip Sir Walter Scott! Genoeg te doen

Drymen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 14 reviews