Drymen

We hebben een aantal aanbieders voor Drymen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Drymen voor je op een rij gezet:

Reviews over Drymen

Oud, sfeervol en vooral heel erg Schots!

Henk Kiel,
    1-9-2018

Oud, maar zeer sfeervol hotel met stuk voor stuk zeer behulpzame mensen. De een wat onhandiger als de ander, maar altijd met goede bedoelingen. Ontbijt geweldig, alleen op de zondag was er waarschijnlijk wat onervaren personeel, want we werden constant vergeten, maar dat valt in het niet bij alle andere dagen, waarbij de service op en top was en het eten is werkelijk geweldig. Ok, kamers niet de schoonste, douches mogen wel opgeknapt worden en de bedden wel iets langer. maar jongens, we zijn op vakantie en dan is er altijd wel wat, maar je moet wel een ontzettende zeurdoos zijn als dit soort problemen je verblijf bepaalt. Geen enkele klacht kan op tegen de geweldige Schotse sfeer die het hotel en de mensen uitstralen. Bovendien werden we op de avond van aankomst getrakteerd op een uurlang optreden van de plaatselijke doedelzakvereniging. Dan moet je nog beginnen aan de prachtige rondreis door de Highlands. wat wil je nog meer?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie omgeving en prima hotel

Sansan,
    2-5-2018

Super leuk hotel uit 1700 in een mooie omgeving. Eten in het hotel was prima. Persoonlijk vonden wij het eten in de pub vh hotel lekkerder en gezelliger. Personeel is vriendelijk. Mooie wandelingen in Queen Elizabeth Forrest park gemaakt, kun je ook doorheen rijden met de auto (3 lochs drive in Aberfoyle). Het wool centre in Aberfoyle klinkt leuker dan het is. Stirling Castle en William Wallace monument zijn ook leuk om naar toe te gaan

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Erg goed

Mitchell,
    26-10-2017

Gastvrij verblijf, rustig goed ontbijt,lekker eten bij de naast gelegen pub the Clahan Inn

Goede uitvalsbasis voor de Loch Lomaond en the Trossachs

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi schots hotel

Ellen,
    22-3-2017

Leuk hotel, goede service. Wel veel grote groepen hier i.v.m. busreizen. Maar die eten in een aparte zaal, dus restaurant is alleen voor de reguliere hotelgasten.

Goede keuken, leuke en gezellige bar waar de heren van de bediening in schotse kilt lopen.

Gereisd met partner in februari 2017

Leuk oubollig hotel met karakter

Fleur Lahuis,
    20-11-2016

Hotel Winnock is leuk als je van oud en beetje oubollig houdt. Het hotel is oud. Ja, dat is te zien en dat vonden wij dus de charme ervan. Mag dat ook met zo'n oud hotel? Als ik luxe wil dan boek ik wel een ander hotel. Dus dat er een beetje schimmel in de badkamer of bij de ramen zit kan ik niet mee zitten. De kamer (niet gerenoveerde) is ruim. Bedden zijn hard, dat is jammer. Ontbijt is wat saai maar verder prima. Personeel is vriendelijk. De open haarden lijken dag en nacht te branden, heerlijk. Wij vonden het een prima hotel, zeuren kan altijd maar bekijk het zoals het is, dan heb je voor weinig gewoon een karaktervolle slaapplek en een ontbijt. Wij zouden er zonder problemen gerust nog een keer terugkomen. Ook ondanks dat er niet veel waterdruk was enz. De kneuterigheid en niet te vergeten, de omgeving, maakt veel goed. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in november 2016
Drymen scoort een 7 uit 10, op basis van 14 reviews