Hotel Drumnadrochit

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Drumnadrochit voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

2 reviews over Hotel Drumnadrochit in het Nederlands

Goed voor 1 nacht

Nico
20-9-2012

Ik heb hier komen slapen na een nachtje stappen. De lobby lag er heel stoffig en slordig bij. De kamers zijn basic. De badkamer is een kale bedoening met een heel ouderwets warmwatersysteem. Het bad had een zwaar ongeval gehad dat niet echt hersteld was. Het hotel heeft een annex pub/restaurant. De lokaal gebrouwen bieren zijn niet echt lekker. Het menu is niet echt rijk. Uit pure noodzaak heb ik een hamburger besteld die echt nauwelijks te eten was. In vergelijking met het typisch Schots ontbijt in ander hotels in Schotland was dit ontbijt niet van goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Geen aanrader!

Frans
27-5-2009

Geen oordeel over de kamers in het hotel zelf, maar de kamers in de alleenstaande gebouwtjes op het terrein achter het hotel laten te wensen over. de inrichting is verouderd en de toestellen (oa. de douche) hebben hun beste tijd gehad. Dringend aan vernieuwinf toe. aan het hotel is het Loch Ness 2000 'Exhibitie Centre' verbonden. het Loch Ness cafe en het zelfbedieningsrestaurant zijn open van 9.00 tot 17.00 uur. van 18.00 tot 21.30 is de Loch Ness bistro geopend en kan men aan de kaart eten. De bedineing, evensl de maaltijden zijn wel goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drumnadrochit in Drumnadrochit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drumnadrochit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.