Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness

Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness

9.8Fenomenaal

Schotland, Schotland, Drumnadrochit

Op vakantie geweest naar Drumnadrochit Lodges by Loch Ness?

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Drumnadrochit Lodges by Loch Ness voor je op een rij gezet:

Lodge info

Meer lodge info

4 reviews over Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness

• 9Jacquelien17-02-2015

heerlijk

We zijn hier een weekje geweest, huisjes liggen heerlijk afgelegen. Wij hadden uitzicht op de bergen. Flinke tuin met een hek er om heen, de kinderen hebben zich prima vermaakt.(maar mijn kinderen zijn ook niet gewend aan grote speeltuinen etc, ze moeten zichzelf vermaken, maar dat gaat prima met die prachtige natuur) Inrichting is wel wat gedateerd, maar alles is schoon en netjes, en de omgeving is fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Oene24-06-2014

Fantastiche plek en onderkomen

Vijf lodges op een prachtige plek boven het loch ness. Drie ervan met uitzicht op loch ness en 2 met uitzicht op de bergen. Wij verbleven een week lang in een lodge met uitzicht op de bergen. Wat een compleet en groot 'huis'. Echt voorzien van alle comfort, schoon en met een persoonlijke touch (verse bloemen, melk en koekjes bijv.). We verlangen nu al naar deze rustgevende plek in het hart van Schotland. Misschien wat minder geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er op locatie verder geen voorzieningen zijn. Voor 2 vijftig plussers die de kinderen thuislaten echter een fantastische rustgevende plek met veel bezienswaardigheden in de omgeving. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10origedoe06-06-2012

prachtig!

Wat een heerlijke plaats om te zijn! Privacy, uitzicht, toerusting, service, uitstekend! De inrichting is wat gedateerd, maar de apparatuur maakt alles goed. Je kunt het zo gek niet bedenking of het is aanwezig.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Marco17-09-2010

Geweldige Lodges met prachtig uitzicht.

Bij onze aankomst werden we aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst van de eigenaren Allan en Agnes Spence. Door Allan werden we naar ons huisje begeleid en dat bleek een zeer aangename verrassing! Het huisje was van alle luxe voorzien: vaatwasser, wasmachine/droger, oven, magnetron, waterkoker enz. enz. De badkamer met douche/ligbad, drie slaapkamers, waarvan één met twee eenpersoonsbedden en twee met tweepersoonsbedden waren allen goed schoon. Uit ervaring weten we dat dit in het Verenigd Koninkrijk niet overal het geval is... In de woonkamer stond voldoende meubilair voor zes personen, maar door het ontbreken van een extra wc, lijkt het meer geschikt voor 4-5 personen dan voor 6 personen. Het uitzicht vanaf het terras en uit de woonkamer is "stunning" te noemen, zeker bij goed weer. Door de ligging van de lodges heb je alle privacy en door de landelijke ligging zie je regelmatig Korhoenders, Fazanten, Dassen en ander wild. EEN ECHTE AANRADER!!!

Gereisd met partner in september 2010

Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness info