Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness

Lodge
Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Drumnadrochit Lodges by Loch Ness voor je op een rij gezet:

4 reviews over Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness in het Nederlands

heerlijk

Jacquelien
17-2-2015

We zijn hier een weekje geweest, huisjes liggen heerlijk afgelegen. Wij hadden uitzicht op de bergen. Flinke tuin met een hek er om heen, de kinderen hebben zich prima vermaakt.(maar mijn kinderen zijn ook niet gewend aan grote speeltuinen etc, ze moeten zichzelf vermaken, maar dat gaat prima met die prachtige natuur) Inrichting is wel wat gedateerd, maar alles is schoon en netjes, en de omgeving is fantastisch.

Fantastiche plek en onderkomen

Oene
24-6-2014

Vijf lodges op een prachtige plek boven het loch ness. Drie ervan met uitzicht op loch ness en 2 met uitzicht op de bergen.

Wij verbleven een week lang in een lodge met uitzicht op de bergen. Wat een compleet en groot 'huis'. Echt voorzien van alle comfort, schoon en met een persoonlijke touch (verse bloemen, melk en koekjes bijv.).

We verlangen nu al naar deze rustgevende plek in het hart van Schotland.

Misschien wat minder geschikt voor gezinnen met kinderen omdat er op locatie verder geen voorzieningen zijn.

Voor 2 vijftig plussers die de kinderen thuislaten echter een fantastische rustgevende plek met veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Een echte aanrader!

prachtig!

origedoe
6-6-2012

Wat een heerlijke plaats om te zijn!

Privacy, uitzicht, toerusting, service, uitstekend!

De inrichting is wat gedateerd, maar de apparatuur maakt alles goed. Je kunt het zo gek niet bedenking of het is aanwezig.

Bij onze aankomst werden we aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst van de eigenaren Allan en Agnes Spence. Door Allan werden we naar ons huisje begeleid en dat bleek een zeer aangename verrassing!

Het huisje was van alle luxe voorzien: vaatwasser, wasmachine/droger, oven, magnetron, waterkoker enz. enz. De badkamer met douche/ligbad, drie slaapkamers, waarvan één met twee eenpersoonsbedden en twee met tweepersoonsbedden waren allen goed schoon. Uit ervaring weten we dat dit in het Verenigd Koninkrijk niet overal het geval is...

In de woonkamer stond voldoende meubilair voor zes personen, maar door het ontbreken van een extra wc, lijkt het meer geschikt voor 4-5 personen dan voor 6 personen.

Het uitzicht vanaf het terras en uit de woonkamer is "stunning" te noemen, zeker bij goed weer. Door de ligging van de lodges heb je alle privacy en door de landelijke ligging zie je regelmatig Korhoenders, Fazanten, Dassen en ander wild.

EEN ECHTE AANRADER!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness in Drumnadrochit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Drumnadrochit Lodges by Loch Ness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.