Chalet
Weer vandaag5°-2°
9,8

4 reviews over Chalet Achmony Holiday Chalets in het Nederlands

Prachtige vakantiehuizen met een fenomenaal uitzicht vanaf een berg op Drumnadrochit en Loch Ness. Een prima plek om tot rust te komen en Schotland te ontdekken. In de directe omgeving Urquhart Castle en het Loch Ness Visitor Centre. De locatie bevind zich 26 kilometer van Inverness. Eigenaresse is Elizabeth Mackintosh. Niets is haar teveel en een ieder wordt door haar persoonlijk naar de lodge gebracht. De huurprijzen per week behoren niet tot de laagste, maar de service, de netheid van de lodges en de locatie met een absoluut prachtig uitzicht vanaf 435 meter hoogte, compenseren dit ruimschoots. De lodges zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien inclusief wasmachine, droger, vaatwasser, magnetron, open haard en twee badkamers.

Gereisd met partner in april 2014

Prachtige vakantiehuizen op 435 meter hoogte met een fenomenaal uitzicht op Drumnadrochit en Loch Ness. Alle lodges hebben terras/balkon, een wasmachine, droger, vaatwasser, magnetron. De service van de eigenaresse Elizabeth Macintosch is geweldig. Een allerhartelijkst ontvangst. Niets is haar te veel. Achmony is niet de goedkoopste, maar het uitzicht, de rust, de service, het comfort en de netheid van de lodges compenseren dit ruimschoots.

Gereisd met partner in april 2014
2007

Een prima plek om kennis te maken met de Schotse Hooglanden en het Monster van Loch Ness in het bijzonder.

Wij komen bijna jaarlijks terug.

Elizabeth Mackintosh is een hoogst hartelijke dame en bijzonder gastvrij.

Gereisd met partner in december 2007

2006

Prachtige chalets met uitzicht op Loch Ness. Zeer ruim met 3 slaapkamers en volledige ingerichte keuken met afwasmachine, wasmachine en droger.

Verwarming apart af te rekenen.

Leuke ontvangst met thee, melk en echte Schotse koekjes. Zeer mooie omgeving voor liefhebbers van natuur en van kastelen.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Achmony Holiday Chalets in Drumnadrochit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Achmony Holiday Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.