Vakantiepark Delny Highland Lodges

Vakantiepark Delny Highland Lodges
8,4

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Delny Highland Lodges voor je op een rij gezet:

25 reviews over Vakantiepark Delny Highland Lodges in het Nederlands

Prachtige ligging, ook voor tochten

fam. van alphen
6-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

We wilden nu eens een vakantie in de Highlands van Schotland. Via Newcastle met eigen auto naar onze lodge in Delny gereden en daar aangekomen lag onze Lodge prachtig aan een beekje met een vijver uitzicht in het bos. Fantastisch wat een stilte en een rust hier. Drie weken met ideale weerstomstandigheden, mooie tochten gemaakt. Als je van rust en wandelen houdt, er is op 10 min. lopen een Log Katrina waar je gebruik kan maken van een roeiboot. Volgend jaar weer.

Waar paradijsje tussen de bomen

Jessica
27-7-2017
  • Onderkomen9

Zodra je t landweggetje richting de Ranch op rijd voel je t al...de rust.

Hierna sla je lings af de Ranch op en wordt je verwelkomt door vriendelijke herten en pony s en de hoge naald bomen.Het lijkt haast of je je in canada bevind. Bij de receptie wordt je te woord gestaan door de vriendelijke eigenaresse en haar man en voel je je al snel welkom en wordt je naar je tijdelijke gezellige onderkomen met vrij uitzicht geleid. De huisjes zijn wat gedateerd en er mist ook hier en daar een haakje ed maar eigelijk past helemaal bij de sfeer die je wil voelen bij Schotland. Vanaf t parkje loop je zo t naastgelegen bospad op en kun je bij t rustige loch gratis varen en genieten van de opspringende forellen.Prima uitvalbasis om de hoge Highlands te ondekken.Nederlandse eigenaars.

Geweldig park

Wessels
26-7-2017
  • Onderkomen8

Grote lodge (type C) met alles erop en eraan, wel wat gedateerd, maar met heerlijke bedden. Ontzettend vriendelijke eigenaar die je geweldige tips geeft. Zelfs in het huisje ligt een boekje (in het Nederlands) met allerlei dagtochten. Als je geen zin hebt om te koken dan kan je in de "Barn" eten. Heerlijke gerechten! Het park ligt schitterend. Een echte aanrader! Als we weer in Schotland zijn komen we misschien wel terug want er is nog zo veel te zien.

Gewoon géwéldig!!

JasperW
25-2-2017
  • Onderkomen10

Ik zat de verschillende reviews te lezen en ik (wij) komen nu al jaren (>10 jaar) op dit vakantiepark en nog steeds vinden wij dit een geweldig park. Beter dan alle andere (caravan)parken waar we eerst zijn geweest. Je komt naar Schotland voor de rust, cultuur, ruimte en natuur en niet om dagen in het huisje te zitten en niks te zien.

Ja de huisjes zijn gedateerd en er lekt wel eens iets, stoelen zijn niet helemaal stevig en het meubilair is 'out of date' maar dan moet je naar een 5/6 sterren hotel/park die in prijs nog een stukje duurder is dan zij. Als het muf is doe je een raam open (ik ben astmapatient en heb nergens last van!) en als iets kapot is vraag je de eigenaar of die het kan repareren en dat is dezelfde 's avonds altijd gebeurt. Kan hij het niet repareren word het gewoon veravngen. Thuis is altijd alles beter en nogmaals wil je echte luxe ga dan naar een duur hotel!

De eigenaar en familie zijn gewoon super vriendelijk ze helpen je altijd en vragen altijd hoe het gaat. Ook kan je ze vragen naar wandelingen en dagtochtjes (zoals Orkney en Harris & Lewis) en in het huisje ligt een boekje met rondritten en wandelingen door hun zelf samengesteld om je ervaring van de Schotland en de Schotse hooglanden nog beter te maken.

Er is TV en Wifi (is er ook pas sinds enkele jaren! wat was het daarvoor lekker rustig zonder dat internet) je kunt wassen en drogen. Er is een barn waar je iets kunt drinken en eten en als je even niet weg wilt kan je over het park lopen naar het dichtstbijzijnde loch wat ook bij het park hoort. Daar kan je vissen of gewoon met de voetjes in het water (pas op is wel koud!). Kort gezegd alle faciliteiten zijn op het park aanwezig. Voor entertainment en andere 'rand zaken' moet je op zo'n caravanpark zitten waar het alle dagen 'feest' is.

De omgeving is schitterend en je kunt naar alle plekken in Schotland als je dit wilt. Rijd je 15-20 minuten zit je midden in de highlands. Als je iets wilt zien in Schotland moet je soms wel een stukje rijden, het is niet zoals in Nederland dat alles op steenworp afstand ligt. Het boekje wat in de huisjes ligt geeft een impressie van de tochten en wandelingen die je kunt maken in de omgeving. Inverness is de dichtstbijzijnde grote stad en van daaruit kan je nog veel meer plekken in Schotland (zuid, west en oost) bezoeken. Zowel met de auto als met de trein. Bij de receptie liggen foldertjes en brochures voor andere wandelingen, bezienswaardigheden of tochten die je in de omgeving kunt maken. Of vraag vakantiegangers die er al jaren komen naar hun ervaringen en zo kom je op nieuwe en leuke ideeën.

Het eten in de barn is geen culinair hoogstandje maar gewoon lekker en met liefde klaargemaakt. Als je even geen zin hebt om te koken kan je daar lekker en goed eten. Wil je wel zelf koken zijn de supermarkten in Alness goed te bereiken. Ze zijn 7 dagen per week open van 8 tot 20 uur en je kan alles vinden. In Inverness en Dingwall zijn ze zelfs nog langer open (tot 24 uur per dag!)

Eerder weggaan is zwak als je niks vraagt want er valt altijd wat te regelen.

Wil je het échte Highland gevoel ga je naar Delny Highland Lodges!

Super naar ons zin gehad!

Gordon
25-9-2016
  • Onderkomen8

Wij waren hier 7 overnachtingen (2e bestemming van 3 van reis 'Graeme' van touroperator).

Een redelijk huisje met een paar kleine minpuntjes (oa lekkende wastafel, ijsafzetting in koelkast- vriesvak en een verstopte stofzuiger). De snelle wifi was super!

Hier gelukkig geen gedoe met kaartjes/munten voor de energie.

Voor de boodschappen: in Alness ziten een Lidl en een Morrison vlak bij elkaar. Wil je een keertje niet zelf koken, op het resort kan je prima eten bij The Old Dutch Barn oid.

De behulpzame nederlandse eigenaar met ditto familie was al eerder gemeld hier op Zoover. Wat nog maar eens bewezen werd, toen de receptie op ons verzoek de ‘Orkney Islands trip-organisatie’ belde om te regelen dat 2 trip-deelnemers in de buurt opgehaald&afgezet werden, zodat een achterblijver niet helemaal naar Inverness hoefde te rijden.

Zie de tips voor wat wandelingen die wij gedaan hebben. Daarnaast vonden we Blair Castle en Fort George erg de moeite waard.

Wat een geweldig park!!!

hetty
10-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een beetje moeilijk te vinden maar wat een mooie huisjes en prachtig park. Wij keken op een groot veld met paarden, geweldig. De Nederlandse eigenaars zijn super aardig en in de huisjes is alles aanwezig voor een fijne vakantie, inclusief Nederlandstalige folders voor mooie trips in de omgeving.

• Onderkomen6

Hoewel de huisjes misschien een kleine update zouden mogen hebben is het ons uitstekend bevallen. De sfeer is gemoedelijk, de huisjes zijn schoon en je hebt veel privacy. Het is een uitstekende uitvalsbasis voor al het moois wat in de omgeving te zien is. Hebben dolfijnen gespot bij Chanonry Point, zijn over Glen Loth gereden en hebben heerlijke kustplaatsjes (Avoch, Rosemarkie, Black Isle) bezocht. Kasteel Dunrobin is een aanrader. Een week was eigenlijk te kort.

Leuk kleinschalig park op prima locatie

Familie Verhappen
11-8-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Prima naar ons zin gehad, gedurende 1 week tijdens de rondreis Graeme van Scanbrit. Park ligt in de bossen, heerlijk rustig. De locatie in de Highlands is goed, er is veel te zien en te doen in de nabije omgeving. De huisjes zijn niet groot en wat eenvoudig ingericht, maar wel schoon en met genoeg privacy. Aardige mensen, zeer behulpzaam. Restaurantje op park was prima. Grote Morrister supermarkt in Allness, 10 minuten rijden. Omgevingtips: Dunrobin Castle is prachtig, in Rosemarkie is een leuk strandje. Eten bij Crofters Bistro in Rosemarkie was erg goed! Fort George is indrukwekkend. Helaas hebben wij het gemist, maar als je met vloed naar Chanonry point tussen Rosemarkie en Fortrose rijdt, is er een hele grote kans dat je vanaf de kant dolfijnen ziet.

Mooi en rustig park midden in het bos

Rick Pruisscher
2-8-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het is een mooi en goed onderhouden park, de Delny highland lodge waar wij in hebben gezeten was netjes schoon en ruim, de ligging van de lodge aan een weide is heerlijk rustig.

Door de ligging van dit park kun je veel uitstapjes in de regio maken.

zeer slecht

nederlands stel
1-9-2011
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

inrichting + sanitair uit het jaar 0.

houten stinkhok

we hadden voor 10 dagen geboekt maar we zijn na 4 dagen vertrokken.

gelukkig hadden we slaapzakken en kussens mee en hoefden we die niet van hun te gebruiken.

schandalig dat deze bestemming nog in de Nederlandse gidsen te vinden is.

het voldoet niet aan Nederlandse maatstaven.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Delny Highland Lodges in Delny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Delny Highland Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.