Hotel Cultoquhey House

1 review over Hotel Cultoquhey House in het Nederlands

Geweldig idylisch hotel

A.J. Willems
24-2-2010

Als je de lange oprijlaan oprijdt zie je op een gegeven moment het hotel al liggen, een voormalig kasteel. Werkelijk adenbenemend. Echt zoals je je een schots hotel voorstelt. En binnen is het ook fantastisch. Mooie kamers, wij hadden de mooiste, op de hoek. Erg ruim, prachtig uitzicht. Het ontbijt (scottish breakfast) en eten is heel goed, erg lekker. De ambiance kan niet beter, lekker openhaardvuur in de lounge. Kortom; ik ga zo weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cultoquhey House in Crieff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cultoquhey House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.