Hotel Crieff Hydro

10 reviews over Hotel Crieff Hydro in het Nederlands

Bijzonder gebouw

Rinus
2-2-2011

Het hotel is gevestigd in een voormalig historisch pompgebouw van de waterleidingmaatschappij, het is een keurig en enigszins chique hotel, de kamers zijn uitstekend en het ontbijt eveneens, het avondeten vonden we aan de prijzige kant maar in de buurt zijn enkele restaurantjes.

Het hotel ligt aan de rand van het stadje in een klein park.

Je voelt je King!

Nick Peeraer
8-9-2010

Crieff Hydro is een zeer mooie locatie gelegen tenzijde van een berg. Het geeft je een kasteel gevoel langs de buitenkant waar je net als binnen ook enkele moderne toetsten opmerkt. De inkomhal is vernieuwt wat het verschil tussen ground en 1st floor groot maakte en dus 1st floor ook een beetje oud en ouwbollig werd.

Ik ben verliefd geworden op het dorpje Crieff, de mensen en dit hotel! Zeker nog eens terug!!!

super hotel.....perfect met kinderen

wit
5-5-2010

Mooi Hotel,ligt in een prachtige omgeving. veel faciliteiten van golf tot paard rijden. kamers zijn goed. ontbijt zeer uitgebreid (full Scotisch breakfast)aanrader is de brasserie

Zeer kindvriendelijk

Hesselink
11-8-2009

Via touroperator in dit hotel terecht gekomen en dat is goed bevallen. Vriendelijk personeel. Nette, schone kamer. Tapijt in gangen moet echt vernieuwd worden. Bedden zijn te klein voor de langere Nederlander. Ontbijt matig--> Schotten eten gewoon zwaar in de ochtend; worsten, aardappelen, haggis(!!)bonen in tomsaus etc. Als je geen kinderen bij je hebt ben je, denk ik, niet helemaal op je de juiste plaats in dit toch wel sjieke hotel. Misschien komen we nog eens terug, in ieder geval voor de omgeving die is fantastisch!!!

een heel super hotel met een super ligging

Len Oudshoorn
6-1-2009

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer verrassend gebouw

voldoende parkeer mogelijkheden

een parel in het DFDS aanbod!!

zeer zeker voor herhaling vatbaar

2008

Aanrader!

Margje
21-10-2008

Een hotel met voor elk wat wils! Ontzettend veel faciliteiten en een prachtige omgeving.

De kamer was schoon en lekker ruim met een heerlijk kingsize bed!

Het ontbijt was goed, en het overige eten ook. Zowel een chique restaurant als een gemoedelijke brasserie. Ideaal!

heerlijk hotel

w. lolkema - van dorp
15-10-2008

Wij zijn eind augustus 2008 een aantal dagen in dit hotel geweest. Het is ons prima bevallen een prachtige kamer met tv, ligbad en je kan zelf koffie of thee maken. In de brasserie kun je heerlijk eten en het personeel is zeer vriendelijk. De omgeving is prachtig en we hebben dan ook mooie wandelingen gemaakt. Wij gaan regelmatig op vakantie naar Engeland/Schotland en dit is de eerste keer in een hotel, meestal kamperen wij. We hebben besloten om nog een keer terug te komen.

2007

Fantastisch hotel in een schitterende omgeving

Yvette Tevel
14-12-2007

Fantastisch hotel in een schitterende omgeving.Overal leuke wandelroutes te vinden. Alles is helemaal in stijl, met iets te dik tapijt, kroonluchters en spiegels, ouderwetse bankjes her en der. De kamer echter was modern ingericht.

Wil je lekker eten ga dan naar de Brasserie, hele lekkere gerechten, net iets anders als anders.

Het personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam. Momenteel wel op wat plaatsen aan het verbouwen, maar meer dan een bouwmuur zie je daar niet van.

Door de bouw van het kasteel liggen sommige kamers wat verder verwijderd: wij moesten de lift naar de tweede verdieping, dan een gang door en een trap op, weer een gang door, maar dan zaten we ook helemaal bovenin in een zijtorentje.

2006

zeer oud kasteel, de inrichting was hier ook naar, zeer oud en gebruikt, details ontbraken. qua verblijf erg duur. service liet te wensen over.

Het Crieff Hydro resort is een modern kasteel wat omgeturnd is tot een luxe hotel met alle voorzieningen die je maar kan wensen. Er is een buitenbaan voor bowlen, een voetbalveld, tennisbanen, twee golfbanen en een complete manege.

Het hotel heeft een zeer goed en luxe restaurant, maar ook een gemoedelijke bistro. Wij zaten in een van de cottages die in de bossen bij het hotel liggen, wat zeer prettig was. 's Avonds in het hotel is het lekker plat Engels gezellig met "foute" Engelse live muziek.

We hebben een aantal aanbieders voor Crieff Hydro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crieff Hydro in Crieff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crieff Hydro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.