Hotel Crieff Hydro

12 reviews over Hotel Crieff Hydro

• 2019
    5Hans van der Werff01-06-2019

Niet weer

Geboekt voor 1 nacht onderweg naar Noord-West Schotland, vooruit afrekenen, geen mogelijkheid tot klachten, sleutel in de morgen afgeven bij de nachtportier, kamer 230, 2 bedden om 2 uur s'nachts begon er een drain pijp te lopen en stopte niet meer. Met andere woorden slechte nacht. Het restaurant is een veredelde fabriekskantine, kaal en koud, geen sfeer, kantine tafeltjes en stoelen achter elkaar voor 2 personen, bedienend personeel alle buitenlanders met taal problemen, prijs kwaliteit verhouding bijzonder slecht, buitenkant lijkt fantastisch maar daar stopt het ook bij. Zal dit hotel niet meer boeken

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Rinus02-02-2011

Bijzonder gebouw

Het hotel is gevestigd in een voormalig historisch pompgebouw van de waterleidingmaatschappij, het is een keurig en enigszins chique hotel, de kamers zijn uitstekend en het ontbijt eveneens, het avondeten vonden we aan de prijzige kant maar in de buurt zijn enkele restaurantjes. Het hotel ligt aan de rand van het stadje in een klein park.

Gereisd met partner in oktober 2002

• 9Nick Peeraer08-09-2010

Je voelt je King!

Crieff Hydro is een zeer mooie locatie gelegen tenzijde van een berg. Het geeft je een kasteel gevoel langs de buitenkant waar je net als binnen ook enkele moderne toetsten opmerkt. De inkomhal is vernieuwt wat het verschil tussen ground en 1st floor groot maakte en dus 1st floor ook een beetje oud en ouwbollig werd. Ik ben verliefd geworden op het dorpje Crieff, de mensen en dit hotel! Zeker nog eens terug!!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9wit05-05-2010

super hotel.....perfect met kinderen

Mooi Hotel,ligt in een prachtige omgeving. veel faciliteiten van golf tot paard rijden. kamers zijn goed. ontbijt zeer uitgebreid (full Scotisch breakfast)aanrader is de brasserie

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Margje21-10-2008

Aanrader!

Een hotel met voor elk wat wils! Ontzettend veel faciliteiten en een prachtige omgeving. De kamer was schoon en lekker ruim met een heerlijk kingsize bed! Het ontbijt was goed, en het overige eten ook. Zowel een chique restaurant als een gemoedelijke brasserie. Ideaal!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9w. lolkema - van dorp15-10-2008

heerlijk hotel

Wij zijn eind augustus 2008 een aantal dagen in dit hotel geweest. Het is ons prima bevallen een prachtige kamer met tv, ligbad en je kan zelf koffie of thee maken. In de brasserie kun je heerlijk eten en het personeel is zeer vriendelijk. De omgeving is prachtig en we hebben dan ook mooie wandelingen gemaakt. Wij gaan regelmatig op vakantie naar Engeland/Schotland en dit is de eerste keer in een hotel, meestal kamperen wij. We hebben besloten om nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Yvette Tevel14-12-2007

Fantastisch hotel in een schitterende omgeving.Overal leuke wandelroutes te vinden. Alles is helemaal in stijl, met iets te dik tapijt, kroonluchters en spiegels, ouderwetse bankjes her en der. De kamer echter was modern ingericht. Wil je lekker eten ga dan naar de Brasserie, hele lekkere gerechten, net iets anders als anders. Het personeel is oprecht vriendelijk en behulpzaam. Momenteel wel op wat plaatsen aan het verbouwen, maar meer dan een bouwmuur zie je daar niet van. Door de bouw van het kasteel liggen sommige kamers wat verder verwijderd: wij moesten de lift naar de tweede verdieping, dan een gang door en een trap op, weer een gang door, maar dan zaten we ook helemaal bovenin in een zijtorentje.

Gereisd met partner in december 2007

• 6Helga29-09-2006

zeer oud kasteel, de inrichting was hier ook naar, zeer oud en gebruikt, details ontbraken. qua verblijf erg duur. service liet te wensen over.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Hans29-08-2006

Het Crieff Hydro resort is een modern kasteel wat omgeturnd is tot een luxe hotel met alle voorzieningen die je maar kan wensen. Er is een buitenbaan voor bowlen, een voetbalveld, tennisbanen, twee golfbanen en een complete manege. Het hotel heeft een zeer goed en luxe restaurant, maar ook een gemoedelijke bistro. Wij zaten in een van de cottages die in de bossen bij het hotel liggen, wat zeer prettig was. 's Avonds in het hotel is het lekker plat Engels gezellig met "foute" Engelse live muziek.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Crieff Hydro info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages