Hotel Oxford

Hotel Oxford

We hebben een aantal aanbieders voor Oxford voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Oxford in het Nederlands

Oude glorie

George Spaan
7-1-2010

Hotel in een schitterende omgeving. Kamers in oude Engelse stijl, badkamer modern. Eten was goed en de ontvangst vriendelijk. De bar is bekend om het aantal whiskey soorten die men op de plank heeft staan. Een uitstapje naar de diverse destileerderijen in de buurt is aan te bevelen.

Prachtige lokatie

Frans
20-5-2009

Deze lokatie maakt deel uit van meerdere hotels op een rondreis door Svchotland. Het Craigallachie hotel is evenwel een van betere hotels, niet allen kwa acoomodatie maar ook wat betreft de ligging (rustig in een kleine dorpje).

het hotel zelf modern ingerichte kamers met bijzonder fraaie badkamers. alle openbare en privé ruimtes zijn rookvrij. het hotel beschikt ook over een gratis parking. 's Morgens een beperkt maar lekker ontbijtbuffet en 's avond keuze maaltijd met bediening aan tafel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oxford in Craigellachie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oxford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oxford scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.