Reviews over Craigellachie

Oude glorie

George Spaan,
    7-1-2010

Hotel in een schitterende omgeving. Kamers in oude Engelse stijl, badkamer modern. Eten was goed en de ontvangst vriendelijk. De bar is bekend om het aantal whiskey soorten die men op de plank heeft staan. Een uitstapje naar de diverse destileerderijen in de buurt is aan te bevelen.

Prachtige lokatie

Frans,
    20-5-2009

Deze lokatie maakt deel uit van meerdere hotels op een rondreis door Svchotland. Het Craigallachie hotel is evenwel een van betere hotels, niet allen kwa acoomodatie maar ook wat betreft de ligging (rustig in een kleine dorpje).

het hotel zelf modern ingerichte kamers met bijzonder fraaie badkamers. alle openbare en privé ruimtes zijn rookvrij. het hotel beschikt ook over een gratis parking. 's Morgens een beperkt maar lekker ontbijtbuffet en 's avond keuze maaltijd met bediening aan tafel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.