Hotel Castlebaysterstersterster

8Fantastisch

Schotland, Schotland, Castlebay (Isle of Barra)

Op vakantie geweest naar Castlebay?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Castlebay

• 8I.Ouwehand13-10-2011

Prima hotel

Leuk hotel op Barra, ligt tegen een heuvel aan, uitzicht over het kasteel en de haven. We hadden een mooie, lichte kamer, schoon en netjes. Zowel ontbijt als diner in het restaurant was heerlijk.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Henriette15-06-2010

onvergetelijk

Dit is een van de weinige hotels op het prachtige eiland Barra, het zuidelijkste eiland van de Hebriden. Het is een klein eiland, voor mensen die van rust houden. Het eiland heeft vele mooie stranden.Je kunt op de eiland komen met de ferry, die in Oban vertrekt en er ca. 7 uur over vaart. Je kunt ook met een klein vliegtuigje vanuit Glasgow, en de landingsbaan is op het strand. Erg apart. Het hotel is gelegen in de buurt van de aanlegsteiger van de boot. Het hotel heeft een erg vriendelijke eigenaar, de kamers zien er prima verzorgd uit, en het eten is voortreffelijk.

Gereisd met partner in mei 2009

1 tip over Hotel Castlebay

• I.Ouwehand, 13-10-2011

Naar Barra ga je vooral voor de rust, behalve het kasteel en het museumpje zijn er geen noemenswaardige bezienswaardigheden.

0 vragen over Hotel Castlebay

• Huishoudelijke apparatuurTV