Vakantiepark Tummel Valley

21 reviews over Vakantiepark Tummel Valley

• 2018
    8s12-08-2018

super ruime chalet

Wij zaten met onze kids 5,3 en 2 in een chalet met uitzicht op de rivier. (kinderen konden niet alleen buiten spelen gezien deze rivier wel afgesloten terrasje) Dit stuk van het park is echt prachtig! Ook een super ruime chalet. Het stuk park aan de andere kant van de weg is iets minder mooi opgezet. Een heel mooie speeltuin. Zwembad waar je op bepaalde tijdstippen 3 kwartier kunt zwemmen. Kinderdisco en speelhalletje. Aan de overkant van de weg helemaal achteraan het park kun je de berg op via een pad. Ongeveer 3 km met kinderen vanaf 5 jaar of met goede draagzak te doen en prachtige route. Op de weg naar het park vanaf de boot in New Castle zijn wij gestopt bij kasteel Alnwick; echt super leuk! Wij hebben een mooie wandeling gemaakt vanuit Killer Kranky visitor centre, niet met kinderwagen begaanbaar. Verder een mooie simpele wandeling bij faskally forrest rondom het meer, volledig begaanbaar met kinderwagen. Black atol distillary ku

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 6Joyce07-08-2018

Leuk voor een paar dagen.

We hebben een week in een lodge gezeten (grote stacaravan met alles erop en eraan). Goed: de lodge met 2 slaapkamers, 2 badkamers, wasmachine en droger, rustige locatie, net parkje Minder/slecht: kwaliteit van centrumpje op het park, hoeveelheid wandelroutes, afstand tot leuke activiteiten. Lodge is een stacaravan met een aardige inrichting, maar het blijft een stacaravan.

Vriendelijk parkje dat leuk is voor een paar dagen. Ik vond het voor een week ‘te saai’ terwijl Schotland zoveel te bieden heeft. Dichtstbijzijnde stadje met vertier is een half uur rijden (slingerweg). Daar zit ook de supermarkt. Er is een wandelroute van 5 km, een park met jeepsafari’s en botenhuur in de buurt (15 min). Het was voor ons een uitprobeersel om te kijken of we met onze kinderen (3 en 4) konden vliegen/wandelen/buitenactiviteiten. Volgende keer boeken we liever een los huisje (zonder park) op een verschillende locaties (soort rondreis) in Schotland.

• 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Oosterhuis02-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtige logde aan de rivier. Zeer ruim. Goede banken en bedden. 2 badkamers voor 4 pers. Mooie ruime keuken die van alle gemakken is voorzien. Park is kindvriendelijk, opgeruimd, mooie speeltuin, net zwembad (niet heel groot maar voldoende ruimte en lekker warm water). Restaurant heeft heerlijke gerechten. Aankleding is iets gedateerd maar lekker ruim opgezet. Animatie voor de kinderen is zeer enthousiast. Supermarkt is vrij ver weg maar voor ons geen probleem. Niet echt een dorpje oid in de buurt maar wij houden dan ook wel van een stukje rijden ☺️ Als je niet tegen een stukje rijden kan moet je niet naar Schotland komen😉 Last but not least; enorm fijne en vriendelijke mensen werken er op het park.

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

7Nelle14-06-2016

Mooi park, lastig te vinden, mooie caravans

eerste stop na overtocht, wisten niet precies wat we konden verwachten.... maar zag er goed uit! reizen met 3 personen, waarvan 1 ouder iemand. park was lastig te vinden, maar ligt wel ontzettend mooi, helaas niet direct in de buurt van een dorpje. je moet minstens een half uur rijden voordat je in een dorpje bent waar ook een behoorlijke supermarkt is. alles is aanwezig in de caravan, voor 3 personen was deze ruim, bedden redelijk en alles was schoon. helaas geen stoelen en tafel om buiten te zitten. wij hadden nl. ontzettend mooi en warm weer! campingwinkeltje is klein, maar voorziet in behoefte. verdere faciliteiten geen gebruik gemaakt. hier was een apart speelveldje voor de kinderen waar ze konden voetballen, ook is er een speeltuin achter de kantine. het park is aan 2 zijden van de weg.

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Anita Middelberg10-04-2016

Prima plek

Wij hebben een heerlijke week gehad. Prachtig onderkomen met alles erop en eraan. Prijs kwaliteit is goed. Prachtige omgeving en voor de wandel liefhebber veel mooie wandeltochten die goed aangegeven zijn.

Een heerlijke plek voor de natuur liefhebberr. Een echte aanrader.

• 7Activiteiten

Gereisd in oktober 2015

• 8Ilse03-08-2014

Geweldig!

Een geweldige week gehad in tummel valley. Prachtige omgeving en zeer luxe caravans. Wij hadden 2 badkamers en zelf een wasmachine. Er werd veel georganiseerd voor elke leeftijds categorie was er wel iets te doen. Het personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Het restUrant was zeer smakelijk en hier hebben we dan ook vaak gebruik van gemaakt. Het zwembad is zeer klein en koud een beetje jammer. Tummel valley ligt ca. 25 minuten van de 1e de beste supermarkt dus sla genoeg in. Op het park is een klein winkeltje waar je in de ochtend verse broodjes kunt kopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Koos26-07-2013

Luxe lodges en mooie omgeving

Wij hadden een lodge gehuurd aan de rivier. Heerlijk ruim, luxe ingericht en uitzicht op de rivier. Prima uitvalbasis om de omgeving te bezichtigen. Nadeel is wel dat je relatief ver weg zit van de bewoonde wereld. Zwembad is klein en stelt niet zoveel voor.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 6Karin16-01-2011

Mooie omgeving, niet langer dan een week

Wij hebben hier een week in een stacaravan gezeten. Typisch engelse camping, kaal en veel asfalt. De caravan was erg ruim en luxe, veel beter dan in bijvoorbeeld frankrijk of italie. Bij klachten werd erg gelijk iets aan gedaan, prima service op de camping, eigenlijk overal alleen aardig personeel gezien, ook in het zwembad waar veel toezicht was voor zo'n klein badje. Er werdt ontzettend veel georganiseerd ook in de avonduren, en er was een druk bezochte gokhal, typisch sfeertje. Omgeving is geweldig, vlak bij queens vieuw, wel rekening houden met ongeveer een half uurtje rijden voordat je in de bewoonde wereld komt. Er is een voetbalveldje, voor de rest kom je daar natuurlijk vooral voor de omgeving. Indien je niet van kamperen houd niet doen, je kunt in deze omgeving voor hetzelfde geld een vrijstaande woning huren. Dit hebben wij de 2e week gedaan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Jetty 11-05-2008

Wij zijn net terug uit dit park, de lodges zijn heel modern en compleet met o.a.vaatwasser, wasmachine. Op het terras staan de tuinstoelen en tafel al klaar, alles super nieuw. Het zwembad is niet groot, maar onze kinderen hebben zich er wel vermaakt, al is het jammer dat je telkens maar één uur mag zwemmen. De omgeving is prachtig om dagtochten te maken.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Michelle Corbeau26-04-2008

Geweldig park. We hebben in de lodges gezeten, over de caravans kan ik niet oordelen. Het winkeltje heeft net voldoende voor de dagelijkse dingen. Als je van entertainment en Engels eten houdt kun je je hart ophalen, wij zijn er ver vandaan gebleven. De lodges zijn gloednieuw, ruim en goed ingericht. Perfecte douche, mooie tv en dvd speler en een ruime keuken. De liggin aan de rivier is prachtig, Pitlochry op 20 minuten. De highlands om de hoek, ideaal voor dagtochten en mooie wandelingen.

Gereisd met partner in april 2008

2 tips over Vakantiepark Tummel Valley

• Koos, 27-07-2013 Rapporteren

Wandelen in Glen Lyon is zeker de moeite waard.

• Ilse, 03-08-2014 Rapporteren

Maak het zwembad iets warmer.

0 vragen over Vakantiepark Tummel Valley

Vakantiepark Tummel Valley info