Hotel The Crags

3 reviews over Hotel The Crags in het Nederlands

Leuk hotel

albert slot
25-7-2014

Super leuk hotel waar veel locals komen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

albert slot
9-7-2014

Goed eten, goede kamers en in de bar 's avonds veel locals, wat de gezelligheid ten goede komt.

precioso

lourdes (malaga)
10-1-2011

sitio fantastico,en el centro de Callander(pueblo pequeño) rodeado de naturaleza.Habiacion bien equipada.El trato muy bueno .Son una pareja con 2niños.Precio calidad bien (los dias 31 y 1 subieron el precio).Tener en cuenta el transporte por estas fechas ,no hay bus ni tren

We hebben een aantal aanbieders voor The Crags voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Crags in Callander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Crags zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Crags scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.