Reviews over Breakish (Isle of Skye)

Goed uitvalsbasis voor Skye + omgeving

Gert-Jan,
    19-8-2014

Net huisje aan de weg vanaf de brug naar Skye.

Niet heel ruim, maar voldoende.

Prachtig uitzicht over de baai.

Restaurant 3 huizen verder, paar kilometer naar Broadford. Stand van Breakish 1 km

Klein, maar knus vakantiehuisje op Skye.

Henriette,
    21-7-2011

Een klein, maar knus vakantiehuisje op Isle of Skye. De inrichting is eenvoudig, de keuken had voor ons gevoel iets groter mogen zijn, maar het was niet vervelend klein.

Voor een paar dagen een heerlijk huisje, rust en de bushalte op 50 meter afstand.

Vriendelijke ontvangst door Sonja en ze wees ons al direct op een mooie wandelroute naar Broadford, een iets groter dorp met een paar winkels,restaurants.

Een TV is niet aanwezig in het huisje, wel veel goede muziek en dvd's.

We hebben er een paar heerlijke dagen gehad! Voor 2 personen is het niet te klein, maar voor 3 of 4 personen vinden wij het huisje aan de erg kleine kant.

Genoeg service, pannen etc aanwezig en de douche is ook prima.