Camping Witches Craig Caravan & Camping Park

Camping Witches Craig Caravan & Camping Park

2 reviews over Camping Witches Craig Caravan & Camping Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Perfecte locatie voor uitstapje naar Stirling

Angelique
19-8-2010

Twee nachten op de camping gestaan.

Receptie: buitengewoon vriendelijk met een persoonlijke aanpak.

Sanitair: voldoende wc's en douches met voldoende warm water en... heel schoon. Onderhoud camping: keurig.

Uitzicht: Prachtig uitzicht op bergen.

Campergebruikers: stortplaats waar je de camper boven kunt parkeren, tegelijkertijd water aanvullen via de tuinslang. Ideaal.

Leuke speeltuin met speelattributen voor kinderen van 2-12 jaar. Onze kinderen hebben zich hier tijdens de twee dagen dat we er waren prima vermaakt!

Achter de camping ligt een bosrand, waarin je leuk kunt wandelen.

Fijne camping, centraal gelegen.

Erwin Castricum
20-8-2009

Zeer goede faciliteiten, ook voor minder validen. Mooi uitzicht op de heuvels van Ochil. Klein winkeltje op de site, leuk speeltuintje voor kinderen. Stad Stirling met kasteel en Wallace Monument vlakbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Witches Craig Caravan & Camping Park in Blairlogie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Witches Craig Caravan & Camping Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.