Hotel The Angus

4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The Angus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Angus in het Nederlands

Slechte manager, goed personeel.

JdG
10-8-2018

Goed: de bedden, de eetzaal en het eten waren prima! Aardige mensen in de bediening.

Slecht: geen handig hotel voor oudere mensen die slecht ter been zijn vanwege de vele trappen in het hotel. De vrouwelijke manager van het hotel: onze kamer was gelegen boven de "laudry" die de hele nacht door draaide. Dit werd na de eerste nacht ontkent door de vrouwelijke manager. De volgende nacht zelf op onderzoek uit gegaan en trof vier hele grote wasmachines aan die stonden te draaien. De volgende dag de manager weer geconfronteerd. Ze zag in dat ze het nu niet meer kon ontkennen en we kregen een andere kamer. Mede doordat andere reisgenoten "gedreigd" hadden de stekkers van de wasmachines eruit te trekken als ze weer de hele nacht zouden draaien. Dus kijk goed waar je kamer gelegen is. Oordopjes hielden het geluid niet tegen (die had ik nl na de eerste nacht aangeschaft).

Slechte service

Jolanda vd horst
7-6-2017

Ze zetten gewoon mensen uit hun kamer en pakken zelf de bagage in. Die vind de klant dan bij de receptie. Gewoon schandalig. En het geoepsdiner was ook al niet geregeld.

Prima, gastvriendelijk hotel

Janny
      11-7-2011

The Angus Hotel ligt prachtig in het centrum van het rustige plaatsje

Blairgowrie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor The Angus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Angus in Blairgowrie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Angus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Angus scoort een 4.43 uit 10 op basis van 3 reviews.