Reviews over Blairgowrie

Slechte manager, goed personeel.

JdG,
    10-8-2018

Goed: de bedden, de eetzaal en het eten waren prima! Aardige mensen in de bediening.

Slecht: geen handig hotel voor oudere mensen die slecht ter been zijn vanwege de vele trappen in het hotel. De vrouwelijke manager van het hotel: onze kamer was gelegen boven de "laudry" die de hele nacht door draaide. Dit werd na de eerste nacht ontkent door de vrouwelijke manager. De volgende nacht zelf op onderzoek uit gegaan en trof vier hele grote wasmachines aan die stonden te draaien. De volgende dag de manager weer geconfronteerd. Ze zag in dat ze het nu niet meer kon ontkennen en we kregen een andere kamer. Mede doordat andere reisgenoten "gedreigd" hadden de stekkers van de wasmachines eruit te trekken als ze weer de hele nacht zouden draaien. Dus kijk goed waar je kamer gelegen is. Oordopjes hielden het geluid niet tegen (die had ik nl na de eerste nacht aangeschaft).

Absolute aanrader

Erwin,
    16-9-2014

Heerlijke overnachting op doorreis naar de hooglanden. Hartelijke ontvangst, veel tips van de eigenaresse. Ontbijt zoals het hoort, op z'n brits.

Van de omgeving weinig gezien

Een mooi en rustig park.

adejongzwolle,
    7-7-2013

Wij verbleven hier een week in juni 2013. Het is een mooi en rustig park. Alleen een receptie en verder een kinderspeeltuin. Voor tieners is hier niets te doen. Wel zo rustig voor de rustzoekers onder ons!. De caravan (f2) was tip top. De ontvangst was hartelijk. Wifi in de caravans kost je 15 pond per week voor een prima verbinding. Het ligt mooi centraal voor het maken van uitstapjes.

Prima Hotel

marlogirl,
    9-5-2013

Hotel Bridge of Cally wilden we in de eerste instantie alleen eten, maar we zijn blijven slapen omdat we een goede prijs konden maken. Het avondeten is prima en het ontbijt ook. Van conflakes met melk tot full english/ scottisch breakfast en alles er tussen in. De bar is gezellig. De kamer had een bad en de bedden sliepen prima. Alleen het was te warm in de kamer en het raam kon niet zo ver open, dat is het enige minpunt. De eigenaar is heel erg aardig en de rest van het personeel ook, zoals de meeste schotten.

Prima, gastvriendelijk hotel

Janny,
    11-7-2011

The Angus Hotel ligt prachtig in het centrum van het rustige plaatsje

Blairgowrie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Blairgowrie scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews